AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #1 Skrevet 19. august 2014 Er så vanskelig for meg å få i meg nok vann, spesielt når det gjør meg dårlig! Blir så forferdelig kvalm, nå har jeg bare tatt meg 2 slurker av vannflaska og sitter bare og kjenner at jeg er utrolig uvel.. Sånn har det vært lenge nå, er så ubehagelig! Er det noe jeg kan gjøre? Skjønner ikke hvorfor jeg blir så dårlig av det, er jo bare vann.. Drikker ikke mye av gangen heller, tåler nesten ingenting før jeg blir kjempedårlig .. Anonymous poster hash: ba983...dc7
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #2 Skrevet 19. august 2014 Sånn har jeg hatt det bestandig også... Det eneste som funker er ISKALDT vann, gjerne med isbiter. Men vann rett fra springen, eller som har stått ute litt blir jeg bare kvalm av. Må innrømme at det blir lite vanndrikking, går i saft og juice, også har jeg vent kroppen til å klare seg med lite væske, siden det jo er fryktelig mye kalorier i safr og juice kan jeg ikke drikke så mye av det som jeg burde drikke av vann. har dersverre ingen andre tips å komme med. Anonymous poster hash: 26c9d...a32 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #3 Skrevet 19. august 2014 Er så vanskelig for meg å få i meg nok vann, spesielt når det gjør meg dårlig! Blir så forferdelig kvalm, nå har jeg bare tatt meg 2 slurker av vannflaska og sitter bare og kjenner at jeg er utrolig uvel.. Sånn har det vært lenge nå, er så ubehagelig! Er det noe jeg kan gjøre? Skjønner ikke hvorfor jeg blir så dårlig av det, er jo bare vann.. Drikker ikke mye av gangen heller, tåler nesten ingenting før jeg blir kjempedårlig .. Anonymous poster hash: ba983...dc7 Hva slags vann er det du drikker, da? Jeg ville testet meg frem med vann av ulik temperatur, fra romtemperert til iskaldt og sett om det utgjør noen forskjell. Så ville jeg sørget for å ha en skinnende ren vannflaske (vask den daglig) med springvann på. Om du synes springvann smaker ræl finnes det flasker med innebygd kullfilter som fjerner klorsmak og slikt. Sist: det er egentlig ingen grunn til å drikke rent vann om du ikke liker det. Putt feks en sitronbåt, en epleskive, en agurkskive, appelsinbiter eller noen blad mynte i vannet - mulighetene er ubegrenset - og drikk vann med smak. For de fleste glir vann med sitrussmak ned mye lettere enn usmaksatt vann. Jeg blir også uvell av flaskevann. Men vann fra glass går helt fint (jeg mistenker at det er den svake smaken og lukta av plast) så jeg har byttet ut flaske med et glass som jeg drikker der og da heller enn å sitte og småsupe. Funker supert. Anonymous poster hash: 4a759...cb7
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #4 Skrevet 20. august 2014 Kom meg ikke på nettet igjen igår, men svarer nå Sånn har jeg hatt det bestandig også... Det eneste som funker er ISKALDT vann, gjerne med isbiter. Men vann rett fra springen, eller som har stått ute litt blir jeg bare kvalm av. Må innrømme at det blir lite vanndrikking, går i saft og juice, også har jeg vent kroppen til å klare seg med lite væske, siden det jo er fryktelig mye kalorier i safr og juice kan jeg ikke drikke så mye av det som jeg burde drikke av vann. har dersverre ingen andre tips å komme med. Anonymous poster hash: 26c9d...a32 Det har kanskje noen sammenheng med at det har stått ute en stund, det har jeg kanskje merket. Skal være flinkere til å skifte ut vannet med kaldt vann! Kan jo hjelpe, takk for tipset uansett Prøver å ikke drikke så mye annet enn vann jeg også, så er litt vanskelig ja.. Hva slags vann er det du drikker, da? Jeg ville testet meg frem med vann av ulik temperatur, fra romtemperert til iskaldt og sett om det utgjør noen forskjell. Så ville jeg sørget for å ha en skinnende ren vannflaske (vask den daglig) med springvann på. Om du synes springvann smaker ræl finnes det flasker med innebygd kullfilter som fjerner klorsmak og slikt. Sist: det er egentlig ingen grunn til å drikke rent vann om du ikke liker det. Putt feks en sitronbåt, en epleskive, en agurkskive, appelsinbiter eller noen blad mynte i vannet - mulighetene er ubegrenset - og drikk vann med smak. For de fleste glir vann med sitrussmak ned mye lettere enn usmaksatt vann. Jeg blir også uvell av flaskevann. Men vann fra glass går helt fint (jeg mistenker at det er den svake smaken og lukta av plast) så jeg har byttet ut flaske med et glass som jeg drikker der og da heller enn å sitte og småsupe. Funker supert. Anonymous poster hash: 4a759...cb7 Det er fra kranen da, bruker en imsdal-flaske som jeg prøver å supe av hele dagen for å få i meg nok. Aldri tenkt på å ha oppi eple, sitron eller noe slikt oppi, det hørtes jo veldig lurt ut! Skal jeg prøve. Tror ikke jeg merker noe forskjell på om det er flaske eller glass, har prøvd å bytte litt på det, men det virker som det er mengden vann jeg drikker, selv om det kan være sånn 2 slurker. Er så irriterende.. Men uansett godt at jeg ikke er alene om dette. Var ikke sånn før, rart jeg plutselig skulle bli sånn! Verste er jo når du er kjempetørst og ikke bare kan sluke i deg vann, for det får konsekvenser! Anonymous poster hash: ba983...dc7
2shy Skrevet 20. august 2014 #5 Skrevet 20. august 2014 Hvis du har råd, investering i en skikkelig vannrenser. Jeg klarer å drikke langt mer vann etter jeg gjorde det. I tillegg/eller: legg noen skiver med sitron i vannet, det gir en veldig frisk smak
Livet er godt Skrevet 20. august 2014 #6 Skrevet 20. august 2014 Mange blir kvalm av å drikke vann på tom mage. Merker du forskjell hvis du drikker til mat, eller rett etterpå i motsetning til lenge etter mat?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå