Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en sterk følelse av at min mann har tatt mobilen min mens jeg sover for å sjekke den. Har tatt han "på fersken" flere ganger fordi jeg sover så lett, men da har han bare sagt at han skulle sjekke klokka og sånt. Men en natt her jeg hadde vært på byen så sov jeg tyngre enn vanlig, og synes så vagt å huske at han var på nattbordet mitt og rota. Når jeg sjekket mobilen på morningen var det en chat-boble åpen, sånn som når man har vært inne på messenger. Hadde ingenting å skjule, så det er ikke problemet. Men det er selvfølgelig et problem at han roter i mine private saker. Greia er jo at jeg har kode på mobilen, en tallkode han ikke har noen forutsetninger til å finne ut av. Så spørsmålet er - er det mulig?? Veldig merkelig at det var en chatboble åpen, med en mannlig kollega av meg. Jeg hadde jo ikke chattet med ham på mange dager, og kan ikke ha "kommet borti" noe før jeg la meg...

Anonymous poster hash: fa47c...cc8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en sterk følelse av at min mann har tatt mobilen min mens jeg sover for å sjekke den. Har tatt han "på fersken" flere ganger fordi jeg sover så lett, men da har han bare sagt at han skulle sjekke klokka og sånt. Men en natt her jeg hadde vært på byen så sov jeg tyngre enn vanlig, og synes så vagt å huske at han var på nattbordet mitt og rota. Når jeg sjekket mobilen på morningen var det en chat-boble åpen, sånn som når man har vært inne på messenger. Hadde ingenting å skjule, så det er ikke problemet. Men det er selvfølgelig et problem at han roter i mine private saker. Greia er jo at jeg har kode på mobilen, en tallkode han ikke har noen forutsetninger til å finne ut av. Så spørsmålet er - er det mulig?? Veldig merkelig at det var en chatboble åpen, med en mannlig kollega av meg. Jeg hadde jo ikke chattet med ham på mange dager, og kan ikke ha "kommet borti" noe før jeg la meg...

Anonymous poster hash: fa47c...cc8

Han har sikkert funnet ut av koden din på en eller annen måte

Anonymous poster hash: 53caf...fe0

• Liker 1
Skrevet

Skjønner ikke hvordan han har klart det. Det er jo ikke en fødselsdag eller noe sånt som går ann å gjette. Men jeg får bytte igjen da...

Skrevet

Kan vel hende han har har sett koden din mens du har tastet den inn?

Anonymous poster hash: 38e81...cbe
  • Liker 1
Skrevet

Det kan hende ja...han har øye for sånt. Jeg kan liksom ikke skjønne det bare. Men ser jo nå at det er den eneste muligheten.

Skrevet

Har du noe å skjule da?

Anonymous poster hash: cad10...346

Skrevet

Han har helt sikkert sett det. Ikke vanskelig å se hvis man er nysgjerrig og sitter ved siden av noen som taster den inn. Regner ikke med du bare har sett på telefonen når han ikke har vært i nærheten.

Men på tide å ta en prat for dere tror jeg.

Skrevet

Hvorfor er det er problem at han ser chatten din? Tolker egentlig det at du ser på det som et problem som det største problemet.

Anonymous poster hash: 6f911...e45
Skrevet

Han har helt sikkert sett deg slå inn koden, men hvis ikke du har noe å skjule for han hvorfor har du da kode og skal skifte mår han vet den?

Skrevet

Så irriterende sånt! Spesielt når man ikke har noe som helst å skjule... Eksen var å sånn og han var ikke redd for att jeg skulle se det. Kunne komme inn i stua etter å ha dusja og der satt han på min mobil. Fikk til svar att han skulle se hva jeg hadde skrevet med en mannlig kollega. Var bare meldinger om jeg kunne gå noen vakter for han. Han så hele tiden hva jeg hadde søkt på på nettet, var jo ingen ting unormalt. Men han kunne bli dritsur om jeg hadde vært inne å lest om en mannlig kjendis på side2 osv. Vi hadde en egen instagramside for jobben som jeg av og til var innlogga på. Han klikka da han så att hele søkehistorikken på min instagram var bort. Var ett rent hellvete til jeg skjønte att den sletta seg selv om man logget av. Følte meg jævlig overvåket og mistenkeliggjort

Anonymous poster hash: d1a65...3b4

Skrevet

Dersom du ikke har noe å skjule, så skal du bare akseptere at privatlivet ditt blir krenket på det groveste.

Det har jeg lært her på KG.

Skrevet

Dersom du ikke har noe å skjule, så skal du bare akseptere at privatlivet ditt blir krenket på det groveste.

Det har jeg lært her på KG.

Nei, men for meg er det naturlig at jeg kan lese hva typen gjør og visa verca

Skrevet

Det gjør dere som dere vil, men er det ikke slitsomt å være sammen med noen du ikke stoler på?

• Liker 1
Skrevet

Med de riktige kunnskapene så er det null problem å komme seg forbi sikkerhetskoden, jeg har klart det flere ganger med egne mobiltelefoner (både android og ios).

Anonymous poster hash: 89ca5...38f

Gjest Lille-pus
Skrevet

De færreste har vel en privatmobil og en jobbmobil?

Har man da samme mobil til alle formål så er det faktisk ofte slik at arbeidsmail etc. nesten krever at mobilen er låst med kode dersom den skulle bli mistet eller stjålet.

Det er ikke slik at ens partner har krav på å kunne snuse i alle arbeidsrelaterte dokumenter og samtaler.

Signerer Britt Banditt; Tiden er absolutt inne for en prat, TS.

Skrevet

Er det naturlig at du skal vite alt om hva han foretar seg på nett?

Jeg tenkte egentlig det samme, at det er naturlig, og at man fint kan være åpen og ikke ha noen koder eller passord når man lever sammen. Men når partneren vil ha full kontroll, sniktitter, kritiserer hva man gjør på nett osv, så er det ikke like greit. Jeg hadde glatt begrenset tilgangen for en partner som tok seg til rette på det.

For meg er det også naturlig at vi har tilgang til hverandres internett og mobil. Samtidig har ingen av oss brukt den tilgangen. Jeg aner ikke hva han gjør på hverken nett eller mobil, selv om jeg har full tilgang til begge deler. Og han går heller ikke inn på min pc, logg, mobil eller annet.

Skrevet

Han der hadde jeg dumpet. Skikkelig turn off!

Anonymous poster hash: 5b58c...a4c

Skrevet

Hvorfor er det er problem at han ser chatten din? Tolker egentlig det at du ser på det som et problem som det største problemet.

Er vel ikke noe problem at han ser chatten, men at han gjør det i smug uten å spørre!

Anonymous poster hash: e900a...167

Skrevet

Spør om det er noe han lurer på. Virker jo sånn. Frekt.

Skrevet

For meg er det ikke naturlig å skulle ha fri tilgang til mannens mobil, facebook, meldinger eller chat. Selv om vi er sammen betyr ikke det at vi trenger å vite alt om hverandre. Et forhold må være basert på tillit! Og det er ikke bare min integritet jeg ønsker å verne om. Private samtaler med venninder o.l ligger også på chat. Med informasjon om ting han overhode ikke har noe med. Det plager meg at han har vært inne å snoka. Kode har jeg først og fremst fordi jeg er redd for å miste mobilen, glemme den igjen steder o.l.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...