Gå til innhold

Hvordan ville dere innredet denne ett-romsen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg aner ikke hvordan jeg skal innrede hybelen min. Den er ca 35 kvadrat, og helt firkantet. Ca 6 m den ene veien og 5,5 den andre. Ser ingen naturlig plassering av seng, sofa, spisebord, garderobeskap ol. Hvordan ville dere innredet?

Anonymous poster hash: 99caa...b14

post-68595-0-76218900-1408457524_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer jo litt an på størrelse på ting du har og sånt, men jeg ville ha plassert spisebord nærmest kjøkkendelen. I og med at rommet er såpass kvadratisk, burde det være plass til å lage en "alkove" til senga, ved å bruke høye kommoder eller en stor hylle som romavdeler, og sengen bak der. Og så vurdert hvordan plassen ble seende ut etter at dette var kommet på plass. Litt avhengig av hvordan døren til badet er plassert, ville jeg kanskje ha satt sofaen rett til venstre innenfor inngangsdøren, og hatt garderobeområde på høyre siden.

Skrevet

Hvor har du døra til badet?

Glemte døra til badet, beklager! Nå er den tegnet inn:)

post-68595-0-82773100-1408467617_thumb.j

Gjest Wei Wei
Skrevet

333.jpg

Jeg ville ha brukt en stor garderobeskap med dørene til inngangen gor lagring av klær. Skohylle og knagger over dem, til høyre for inngangsdøra. Evt. et skap og kommode i hjørne ved siden av badet. Eller bokhylle.

Sovesofa med sjeselong og oppbevaringsplass for sengesett. Man kan også ha en liten sofabord som settes til side når sofaen skal brukes som seng.

Dette er bare et eksempel på hvordan leiligheten kan innredes. Man kan legge til flere detaljer.

• Liker 1
Gjest Wei Wei
Skrevet

Bare det ene bildet kom frem. Her er alternativ 2. TV står på gulvet (på et "bein").

222.jpg

• Liker 1
Skrevet

Bare det ene bildet kom frem. Her er alternativ 2. TV står på gulvet (på et "bein").

222.jpg

Hei :) Hvilket program har du brukt til å lage den tegningen?

Gjest Wei Wei
Skrevet

Hei :) Hvilket program har du brukt til å lage den tegningen?

Roomsketcher

Skrevet

Æsj, du kom meg i forkjøpet wei wei:P Men jeg ville nok også gjort noe lignende, dog ville jeg nok vært fristet til å skjerme sengen fra døren med noe.

Anonymous poster hash: 457a9...a2d
Gjest Wei Wei
Skrevet

Det er også mulig å brukke bokhyller for å få en sovealkove.

En mulighet er å feste TVen på veggen mellom badet og kjøkkenet. Muligens man må lage en forlengelse av veggen (f.eks. gipsvegg).

444.jpg

555.jpg

Gjest Wei Wei
Skrevet

Æsj, du kom meg i forkjøpet wei wei:P Men jeg ville nok også gjort noe lignende, dog ville jeg nok vært fristet til å skjerme sengen fra døren med noe.

Anonymous poster hash: 457a9...a2d

Du skrev det mens jeg tegnet nye illustrasjoner )) Har tenkt på slike varianter også.

Skrevet

Tusen takk!

Nå fikk jeg noen gode ideer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...