Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynte å snakke med en gutt som er et år eldre enn meg. Vi snakket veldig lenge før det utviklet seg til noe mer seriøst. Men må når vi er kjærester, fikner jeg plutselig ut at han har hatt kontakt med flere jenter. Vi begynte å få kontakt, så slutta han all kontakt fordi han traff ei annen jente, så kom han tilbake til meg. Etter det har vi snakket hele veien. Dem andre jenta hadde han god kontakt med når det gikk litt dårligere i forholdet til meg og han på grunn av usikkerhet osv. Den siste jenta fikk han enda bedre kontakt med, hvor de snakket veldig masse. Han påstår at de bare var venner, fordi de til slutt ble enige om det. Men man blir jo ikke enige om å være venner med mindre det er noe mer i lufta? Han påstår også at han kuttet kontakten helt etter dette, fordi han ville bare ha meg, men så får jeg høre at noen måneder etterpå så hadde han sagt visse ting til henne på fest. Han sier ikke han husker noe av det, men dette er 100 % sikkert har skjedd.. Samtidig har han snakket en god del med eksen sin, fram til han merket at jeg ikke likte det.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, for jeg føler meg helt knust fordi han ikke har sagt noe om det og jeg fant det ut på andre måter, og jeg er knust fordi han kunne finne på noe sånt. Selv om jeg gjorde det ganske klart i starten av forholdet at jeg er en veldig sårbar person, så såra han meg som ingen andre har gjort før. Han har bedd om unnskyldning og en ny sjanse til, men jeg vet ikke om jeg klarer det. Hvorfor skal jeg ville bygge opp et større forhold etter dette? Jeg tror nemlig det ikke går, jeg klarer virkelig ikke sette ord på hvor lei meg jeg er. Jeg føler ikke at han er ærlig med meg i det hele tatt, så når han sier at han aldri kommer til å gjøre noe slikt igjen og forklarer meg hvor mye han angrer, så vet jeg ikke om jeg tør å gi han en sjanse til der det ikke er helt sikkert at jeg aldri blir såra igjen. Tror jeg hadde følt det litt annerledes hvis det bare hadde vært en jente, men når det var flere....

Setter pris på hjelp, vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre, greier ikke tenke klart.

Anonymous poster hash: d9949...16e

Anonymous poster hash: 26667...09c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser det ble noen skrivefeil der gitt..

Skrevet

Han er nok litt for glad i jenter til at jeg kunne stolt på han

Anonymous poster hash: d7918...30f
Skrevet

Han er nok litt for glad i jenter til at jeg kunne stolt på han Anonymous poster hash: d7918...30f

Han sier at ingen av de jentene er lik meg på noen måter, at det er meg han vil ha fordi han vet at jeg er en ordentlig jente, og at jeg er spesiell og at ingen andre er som meg.. Han kaller meg perfekt og alt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...