MissAlba Skrevet 19. august 2014 #1 Skrevet 19. august 2014 Jeg har lagt ting inn i Collection-listene mine på eBay, og har laget tre forskjellige mapper. Når jeg går på My eBay så finner jeg ikke mappene mine. På My eBay list så kommer det bare opp sånn "hjelpetekst". Hvor er listene mine?
MissAlba Skrevet 19. august 2014 Forfatter #2 Skrevet 19. august 2014 Jeg har lagt ting inn i Collection-listene mine på eBay, og har laget tre forskjellige mapper. Når jeg går på My eBay så finner jeg ikke mappene mine. På My eBay list så kommer det bare opp sånn "hjelpetekst". Hvor er listene mine? Tror jeg fant de. Jeg måtte trykke på "See and edit your collections in your profile" Så tungvindt.. 1
Gjest Evans Skrevet 19. august 2014 #3 Skrevet 19. august 2014 Får du ikke opp: My collections når du trykker på My ebay? Går du ikke da rett inn til listene dine? Hm.. Hvis ikke vet jeg dessverre ikke hvordan du får det til.
MissAlba Skrevet 19. august 2014 Forfatter #4 Skrevet 19. august 2014 Jo nå ser jeg det. Når jeg holder musepekeren over My eBay så kommer det opp, men ikke når jeg er i selve My eBay
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå