AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #1 Skrevet 19. august 2014 Jeg har datet en fyr i noen uker nå, og vi har begynt å ha sex. Jeg regner med det er normalt å ville ha sex "hele tiden" i begynnelsen, men det er omtrent det første han prøver på når han kommer inn døra, og ofte så vil jeg ikke med en gang (vil heller prate litt), men så ender vi ofte opp med å ha sex etterhvert utover kvelden (da gjerne litt sent), og da drar han omtrent hjem med en gang. Jeg syns ikke han spør noe særlig om meg, for å bli bedre kjent med meg (eller.. han spør mye om hva slags sex jeg liker etc), og han har ennå ikke gitt meg et kompliment som ikke har gått på utseende tror jeg. Vi har heller fortsatt aldri møttes annet enn hjemme hos han eller meg, og ikke har han foreslått det heller (jeg har sagt at jeg syns det er på tide at vi går på en ordentlig date ). Jeg spurte rett ut, om han bare var ute etter å ha sex/en "pulevenn", men han benekter det. Men samtidig vet han at jeg ikke ønsker en "pulevenn", så han hadde nok ikke turt å si sannheten. Han virker som en typisk mann som ikke tør å si det han mener hvis det er noe jeg ville reagert på/blitt såret av (og jeg vil ha en som er ærlig, selvfølgelig kan man skåne folk for noe, men spør jeg om noe tåler jeg svaret). For å være ærlig så har jeg møtt flere menn etter jeg ble alene som bare var ute etter sex, men ingen av de har innrømt det uten videre. Hva ville dere tenkt om dette? Er det for tidlig å "dømme" dette? Bør jeg vente for å se an? Anonymous poster hash: a07c9...41d
Deterbaremeg Skrevet 19. august 2014 #2 Skrevet 19. august 2014 Jeg hadde trukket meg ut i et slikt tilfelle. En potensiell kjæreste må være interessert i mer enn kroppen min.
Hypnotica Skrevet 19. august 2014 #3 Skrevet 19. august 2014 Er han bare ute etter sex? Virker som han sier noe, men viser det motsatte i handling? Ikke la han bruke deg som ei "puledokke" lengre. Seriøst. Bena i kors, og "krev" at dere bare lager middag sammen, ser på tv og sover uten at det blir sex. Be han med på kino/cafe. Passer dette ikke fyren, så sier vel det alt?
Hypnotica Skrevet 19. august 2014 #4 Skrevet 19. august 2014 Og ikke sikkert han sparer på sannheten fordi du ikke tåler den, men heller fordi da er han redd lykken er "over", altså at han får seg sex uten at han trenger binde seg eller gi noe mer av seg selv. Syner du "are selling yourself too short", jeg har ikke sex med noen før vi er sammen. Da slipper man slike uklarheter...
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #5 Skrevet 19. august 2014 Se på det han gjør. Ikke det han sier. Mao stikk.Anonymous poster hash: 22e9f...6a3
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #6 Skrevet 19. august 2014 Skal si det til han. At jeg vil holde sex utenfor en stund, så får vi se hvor seriøs han er da. Hvis han begynner å ta meg med på ting/være mer seriøs med meg så er jo det bra, hvis ikke vet jeg hva han egentlig vil. Anonymous poster hash: a07c9...41d
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #8 Skrevet 19. august 2014 Har sagt det til han nå, så får vi se hva som skjer. Om han kutter meg ut eller hva det er. Han sa han respekterte at vi lot være å ha sex en stund da, og at han forsto det. Jeg tror absolutt han er en snill fyr, men det er jo ikke noen motsetning, å være snill/ute etter sex. Anonymous poster hash: a07c9...41d
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #9 Skrevet 19. august 2014 Jeg føler sjeldent sextrang i starten av en forelskelse, er veldig rart. Eks-kjæresten min og jeg hadde et fantastisk sexliv, sex flere ganger i uka i 7 år. Men helt i starten ville jeg bare ha sex med han hver 3.dag (han telte ) Av en eller annen grunn ville jeg ha mer sex med han, masse masse. Når jeg tenker etter så tror jeg at det måtte bygges opp en viss trygghet og orden på hva vi var, hvordan vi kom til å ha det sammen som par osv. Når jeg begynte å slippe meg løs, visste jeg hva jeg kunne forventea sex hvis jeg invisterte følelser i forholdet og rundt sexen. Møter jeg en fyr nå som er av typen som vil ha sex hver gang vi treffes, blir jeg litt kvelt (litt som at jeg skulle ha hoppa needy etter han og masa om KOSkosKOS med en gang han kom inn døra....) Jeg vil bli kjent, prate, få opp stemningen...den er ikke der bare av seg selv når han kommer inn døra. MEN, jeg tror ikke de mener noe vondt med det. Det er fint at de er lidenskapelige og seksuelle, full av lyst og sånn. Sunt. Men jeg er ikke sånn i starten, selv om jeg kunne tenkt meg å være sånn (hadde vært så mye lettere) Anonymous poster hash: cc2c7...224
Gjest brutal_mann Skrevet 19. august 2014 #10 Skrevet 19. august 2014 Hvorfor ikke pule først og snakke etterpå?
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #11 Skrevet 19. august 2014 Det høres ut som du dater eksen min. Vær forsiktig. Hvis de er av samme ulla vil han ikke nøle med å inngå et forhold med deg bare for å ha sex regelmessig.Anonymous poster hash: a528c...c62
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #12 Skrevet 19. august 2014 Hvorfor ikke pule først og snakke etterpå? Hvorfor ikke bli kjent med hverandre før man begynner med ekteskapet og sexlivet? Anonymous poster hash: cc2c7...224
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #13 Skrevet 19. august 2014 Han vet at du ikke ønsker en pulevenn, men du er jo en.... Han klarer seg sikkert uten en stund fremover, for han vet du vil gi han igjen etterhvert. At han ikke virker noe særlig interessert i deg sånn ellers, burde jo også få deg til å innse at det kanskje ikke er så lurt å ha mer med han å gjøre. Anonymous poster hash: 0c55d...eab
Gjest brutal_mann Skrevet 19. august 2014 #14 Skrevet 19. august 2014 Hvorfor ikke bli kjent med hverandre før man begynner med ekteskapet og sexlivet? Anonymous poster hash: cc2c7...224 De puler allerede, da er det latterlig å plutselig slutte med det. Om en ikke skal avslutte alt da.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #15 Skrevet 19. august 2014 De puler allerede, da er det latterlig å plutselig slutte med det. Om en ikke skal avslutte alt da. Hvorfor da? "Om han kommer bort å prater til meg får han nesten bare prate dagen og natten lang. Om en ikke skal avslutte alt da"...vi pratet jo allerede. Anonymous poster hash: f3cf3...95b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå