AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #1 Skrevet 19. august 2014 Jeg er ganske så desperat nå. Jeg har slitt med kviser i flere måneder og en venninne sa at sitron kunne hjelpe, men høres litt skummelt ut å ta sitron rett på huden. Noen som har noen erfaringer med dette? Anonymous poster hash: d7724...635
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #2 Skrevet 19. august 2014 Ikke mer skummelt å putte sitron utenpå huden enn inn i munnen. Sitron er surt og inneholder syre, begge deler kan virke teoretisk, på, kviser. Men jeg synes du heller skal ta en tur på apoteket og finne noe som er beregnet på kviser. Anonymous poster hash: 8a5ea...ba2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #3 Skrevet 19. august 2014 Det er ikke å anbefale, da det fort kan irritere huden. Prøv heller potetmel på kvisen, det tørker den fort ut. Ellers finnes det mange gode SOS produkter å kjøpe som er beregnet til å ha rett på en kvise, har prøvd mange selv, men det som fungerer best er potetmel, billig og effektivt Anonymous poster hash: 87293...27b
Gjest Runforit Skrevet 19. august 2014 #4 Skrevet 19. august 2014 Is ned den betente kvisen med ispose/isbit i håndkle etc. Dagen etter er kvisen nesten borte eller så moden at du kan tømme den forsiktig med litt papir(ikke bruk negler eller press hardt. Da er den ikke moden og du får sår)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå