AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #1 Skrevet 19. august 2014 Har sett i mange mange tråder at endel av oss kvinner ikke syns noe særlig om at mannen skal på strippeklubb. Men hva syns dere menn? Er det greit for dere om dama drar på strippeklubb? Er det greit for dere at hun får privatshow? Er det bare vi damer som er "kjipe" mot dere rett og slett?Anonymous poster hash: 97c42...fd7
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #2 Skrevet 19. august 2014 Typen min har sagt at det kommer ikke på tale at jeg skal det. Han hadde hatet det.Anonymous poster hash: 28912...bd9 2
Timza Skrevet 19. august 2014 #4 Skrevet 19. august 2014 Hadde ikke brydd meg et kvekk om hun og venninnegjengen dro på strippeklubb. 1
Gjest nobilian Skrevet 19. august 2014 #5 Skrevet 19. august 2014 Hadde fått mindre respekt for henne, ville ikke sagt noe til eller fra. Jeg holder folk som går på strippeklubb for å være litt mindre utstyrt enn det jeg liker. 4
Gjest Snuppi Skrevet 19. august 2014 #6 Skrevet 19. august 2014 Typen min har sagt at det kommer ikke på tale at jeg skal det. Han hadde hatet det.Anonymous poster hash: 28912...bd9 Men tillater han seg selv å gå på strippeklubb?
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #7 Skrevet 19. august 2014 Men tillater han seg selv å gå på strippeklubb? Nei, virker ikke som at han har noe lyst.. Anonymous poster hash: 28912...bd9
Ferny Skrevet 19. august 2014 #8 Skrevet 19. august 2014 Tror dette er en mindre aktuell problemstilling enn motsatt. Mitt inntrykk er at menn kan bli kåte bare de ser en fin dame, men kvinner trenger ofte å tenne intellektuelt på mannen i tillegg. Det hadde gitt meg svært lite å se en mann kle av seg foran meg med mindre jeg allerede var slightly betatt eller forelsket i fyren. Og tror ikke jeg er alene om å ha det sånn. 3
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #9 Skrevet 19. august 2014 Hadde ikke brydd meg forutsatt at det ikke hadde vært berøring av kjønnsorganer og slike ting. Det blir bare tacky og det kan i noen grad innebære en viss smittefare. En mannlig stripper har ofte vært bortpå litt av hvert. Men bortsett fra det kan et _bra_ strippeshow være en opplevelse. En veltrent kropp, gode bevegelser, dans etc. Noe av det kan nesten beregnes som kunst og at kvinner blir sjalu på at mennene deres drar dreier seg ofte om usikkerhet for egen kropp og manglende innsats på treningssiden. Jeg som mann trener uansett og nærmer meg utseendet til en mannlig stripper på mange vis (selv om jeg ikke vil ha like store muskler) Anonymous poster hash: 84439...b3b
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #10 Skrevet 19. august 2014 Tror dette er en mindre aktuell problemstilling enn motsatt. Mitt inntrykk er at menn kan bli kåte bare de ser en fin dame, men kvinner trenger ofte å tenne intellektuelt på mannen i tillegg. Det hadde gitt meg svært lite å se en mann kle av seg foran meg med mindre jeg allerede var slightly betatt eller forelsket i fyren. Og tror ikke jeg er alene om å ha det sånn. Da tror jeg ikke du har vært innom et mannlig show noengang. Det er nok av kvinnfolk som er over gjennomsnittet interessert i det for å si det sånn, selv om det kanskje ikke innrømmes like åpenlyst. Anonymous poster hash: 84439...b3b 4
QueenOfTheSidewalk Skrevet 19. august 2014 #11 Skrevet 19. august 2014 Hadde fått mindre respekt for henne, ville ikke sagt noe til eller fra. Jeg holder folk som går på strippeklubb for å være litt mindre utstyrt enn det jeg liker. Jeg synes du burde si ifra jeg før det skjer jeg, om det resulterer i at du får mindre respekt for henne.
Gjest Snuppi Skrevet 19. august 2014 #12 Skrevet 19. august 2014 Nei, virker ikke som at han har noe lyst.. Anonymous poster hash: 28912...bd9 Ok
Ferny Skrevet 19. august 2014 #13 Skrevet 19. august 2014 Da tror jeg ikke du har vært innom et mannlig show noengang. Det er nok av kvinnfolk som er over gjennomsnittet interessert i det for å si det sånn, selv om det kanskje ikke innrømmes like åpenlyst. Anonymous poster hash: 84439...b3b Nei, det har jeg ikke. Poenget var likevel at det er en grunn til at det ikke er like vanlig med sånne "mannlige show". Tviler på at etterspørselen på markedet er like stor. Når du titter innom en sånn klubb, så ser du jo bare en liten andel av kvinner - den som faktisk går på noe sånt. Hadde kvinner hatt like stort behov for å sikle over nakne menn, så hadde det vært flere klubber rettet mot denne målgruppen. 1
Lettkverulerende Skrevet 19. august 2014 #14 Skrevet 19. august 2014 Hvis det er for å gå på jobb, så er det jo ok.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #15 Skrevet 19. august 2014 Nei, det har jeg ikke. Poenget var likevel at det er en grunn til at det ikke er like vanlig med sånne "mannlige show". Tviler på at etterspørselen på markedet er like stor. Når du titter innom en sånn klubb, så ser du jo bare en liten andel av kvinner - den som faktisk går på noe sånt. Hadde kvinner hatt like stort behov for å sikle over nakne menn, så hadde det vært flere klubber rettet mot denne målgruppen. Det kan hende, men det er jo egentlig ikke relevant. Så lenge ts er i denne målgruppen så er det jo omtrent samme problemstilling. Anonymous poster hash: 84439...b3b
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #16 Skrevet 19. august 2014 Tror dette er en mindre aktuell problemstilling enn motsatt. Mitt inntrykk er at menn kan bli kåte bare de ser en fin dame, men kvinner trenger ofte å tenne intellektuelt på mannen i tillegg. Det hadde gitt meg svært lite å se en mann kle av seg foran meg med mindre jeg allerede var slightly betatt eller forelsket i fyren. Og tror ikke jeg er alene om å ha det sånn. Er dette bare en dårlig unnskyldning for å nekte menn adgang samtidig som man blir i harnisk dersom kvinner ikke får dra på strippeklubb? Høres sånn ut. Mulig jeg mistolker. On topic: Selvfølgelig hadde det ikke gjort noe om dama dro på strippeklubb med venninner. Er ikke helt nazi. Anonymous poster hash: 477d7...e30 1
Ferny Skrevet 19. august 2014 #17 Skrevet 19. august 2014 (endret) Det kan hende, men det er jo egentlig ikke relevant. Så lenge ts er i denne målgruppen så er det jo omtrent samme problemstilling. Anonymous poster hash: 84439...b3b Er dette bare en dårlig unnskyldning for å nekte menn adgang samtidig som man blir i harnisk dersom kvinner ikke får dra på strippeklubb? Høres sånn ut. Mulig jeg mistolker. On topic: Selvfølgelig hadde det ikke gjort noe om dama dro på strippeklubb med venninner. Er ikke helt nazi. Anonymous poster hash: 477d7...e30 Tror du mistolker. Sier vel egentlig bare at det er en mer urealistisk problemstilling i utgangspunktet. Kan hende det er derfor så mange menn sier at det er OK om damen vil gå på strippeklubb - fordi de vet at hun ikke ville gjort det uansett, eller at det i hvert fall ville gitt henne lite? Jeg vet ikke. Edit: mente ikke å sitere det første innlegget der. Men fuck it. Endret 19. august 2014 av Ferny 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #18 Skrevet 19. august 2014 Har sett i mange mange tråder at endel av oss kvinner ikke syns noe særlig om at mannen skal på strippeklubb. Men hva syns dere menn? Er det greit for dere om dama drar på strippeklubb? Er det greit for dere at hun får privatshow? Er det bare vi damer som er "kjipe" mot dere rett og slett?Anonymous poster hash: 97c42...fd7 Jeg tenker at det er helt greit om dama drar på strippeklubb, jeg vet hvor ufarlig det er selv. Men det hadde vært verre om dama mi hadde strippet for noen. Dama mi sier at det er samme sak. Menn er visuelle og kvinner liker oppmerksomhet. Skal man mate begge deler så blir det rettferdig om man lar dama si strippe for andre og nyte oppmerksomhet, hvis mannen skal nyte å gi oppmerksomhet til en annen. Anonymous poster hash: c556b...fa5 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #19 Skrevet 19. august 2014 Tror du mistolker. Sier vel egentlig bare at det er en mer urealistisk problemstilling i utgangspunktet. Kan hende det er derfor så mange menn sier at det er OK om damen vil gå på strippeklubb - fordi de vet at hun ikke ville gjort det uansett, eller at det i hvert fall ville gitt henne lite? Jeg vet ikke. Du har tydeligvis aldri sett hvordan damer reagerer når de ser på mannlige strippere! Det er helt vilt.Anonymous poster hash: 28912...bd9 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #20 Skrevet 19. august 2014 Nei, det har jeg ikke. Poenget var likevel at det er en grunn til at det ikke er like vanlig med sånne "mannlige show". Tviler på at etterspørselen på markedet er like stor. Når du titter innom en sånn klubb, så ser du jo bare en liten andel av kvinner - den som faktisk går på noe sånt. Hadde kvinner hatt like stort behov for å sikle over nakne menn, så hadde det vært flere klubber rettet mot denne målgruppen. Nettopp. Kvinner har ikke behovet for å se på strippere, men kvinner liker oppmerksomhet. Anonymous poster hash: c556b...fa5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå