AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #1 Skrevet 19. august 2014 Både Sukker, Match og Møteplassen har jo disse testene man kan ta (på Sukker må man vel ta testen, mens det er frivillig på Match og Møteplassen) for å finne en bra match. Brukere dere disse testene aktivt? Lar dere være å ha kontakt med folk der match-resultatet er lavt, f.eks. under 50%? Anonymous poster hash: 8f7d6...470
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #2 Skrevet 19. august 2014 Jeg tok testen på møteplassen. Fikk 48% match med en person. Vi er idag kjærester. For meg er de matchinggreiene noe jeg tar for moroskyld, for det kommer jo litt Ann på hvilken dag jeg tar den Anonymous poster hash: 8e791...187 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #3 Skrevet 19. august 2014 Jeg tok testen på møteplassen. Fikk 48% match med en person. Vi er idag kjærester. For meg er de matchinggreiene noe jeg tar for moroskyld, for det kommer jo litt Ann på hvilken dag jeg tar den Anonymous poster hash: 8e791...187 Så flott å høre Jeg skriver nå med en mann jeg har litt over 60 % match med. Vi matcher høyt på kommunikasjon og samliv..Prøver å fristille meg fra matchtallene litt,men det er vanskelig ts Anonymous poster hash: 8f7d6...470
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #4 Skrevet 19. august 2014 Selve tallet prøver jeg å se forbi, men på Sukker liker jeg det treet med fargede blader på. Det henger jo sammen med matchtallet, men legger mer vekt på det enn selve tallet. Anonymous poster hash: 73254...0ac
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #5 Skrevet 19. august 2014 Jeg har fylt ut den matchinga på møteplassen. Men det var kun fordi jeg kjeda meg en kveld. Jeg prater med ett par stykker, men har ikke engang sett etter om de har fylt ut.Anonymous poster hash: ff396...09c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå