merterje Skrevet 19. august 2014 #1 Skrevet 19. august 2014 Jeg har ny Lenovo G510 - Windows 8, og får ikke slått på Defender, når jeg prøver, blir jeg bedt om å gå til Action Center og slå den på der, men der finner jeg ingenting Defender ?? På den nye maskina finner jeg heller ikke Windows Diskfragmentering eller Windows Diskoppryddig, slik jeg hadde det på den gamle PC med Vista ??
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #2 Skrevet 19. august 2014 Jeg tror du må ha bommet på forum. Dette er kvinneguiden. Anonymous poster hash: c6518...a5a
-Jiinxs- Skrevet 19. august 2014 #3 Skrevet 19. august 2014 Du får sikkert ikke slått den på pga du har et annet virusprogram som overstyrer defender. Avinstaller eller slå det programmet av hvis du vil ha aktivert defender. Windowstasten + E høyreklikk på harddisken du vil rydde opp i, velg egenskaper/properties, første tab skal det stå diskoppryddig ved siden av kakestykket eller Windowstasten + Q skriv inn diskopprydding velg harddisken du skal rydde opp i Windows Diskfragmentering har jeg aldri brukt på de 14 årene jeg har drevet på med pc. Forstår tanken bak det men har aldri sett poenget og siden det er en laptop du har kjøpt deg som har mest sannsynlig en SSD så vil du ikke få noe nevneverdig utbytte med å gjøre det. Med en HDD så kan du se litt forbedringen. Windowstaten + W skriv inn defragment
merterje Skrevet 19. august 2014 Forfatter #4 Skrevet 19. august 2014 det er jo en underkategori her som heter data, da kan en vel velge dette forum, ang andre virusprogram, så har jeg installert AVG Free 2014, men problemet var før det også, så kanskje er det noen antivirusprogram på maskina fra starten som jeg ikke vet om,, jeg visst da at det var 2 brannmurer, så jeg avinstallert McAfee brannmur og har da WIndows brannmur som er itakt, men jeg skal se nærmere på dette du skriver om og se om det funker. takker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå