AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #1 Skrevet 19. august 2014 Herregud, trodde det skulle være lett, men finner ikke akkurat DEN skjorten (om dere skjønner). Jeg leter etter en rutete flanellskjorte som helst skal være litt innsvinget og feminin - gjerne i rød og hvit (ikke den klassiske rød/svart). Lindex hadde en slik, men er helt utsolgt både på nett og butikk.. Noen som vet hvor man kan finne slik skjorte? Evnt hva man søker på ebay for å finne dette? Anonymous poster hash: ac850...1d4
Gjest _LilleMy Skrevet 19. august 2014 #2 Skrevet 19. august 2014 Sjekk ut Ellos, vet at de i hvert fall har hatt noe slikt 1
Gjest Evans Skrevet 19. august 2014 #3 Skrevet 19. august 2014 Jeg kjøpte noen slike på river island i fjor eller året før der, men det har vi vel ikke i Norge har vi vel? Så på nett og fant ikke noe der nå. Ellers kanskje bikbok?
Gjest _LilleMy Skrevet 19. august 2014 #4 Skrevet 19. august 2014 Jeg kjøpte noen slike på river island i fjor eller året før der, men det har vi vel ikke i Norge har vi vel? Så på nett og fant ikke noe der nå. Ellers kanskje bikbok? Nelly selger River Island! http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/merkekl%C3%A6r/river-island-2715/ 1
sofie777 Skrevet 19. august 2014 #5 Skrevet 19. august 2014 Cellbes har i den nye katalogen, så sjekk på nett 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå