Jeanine Skrevet 2. juli 2004 #1 Skrevet 2. juli 2004 Jeg sitter her og bare venter på at utdrikningslaget mitt skal starte! Pga av jobbsituasjon så har jeg fått vite at det skal være denne helgen, men ikke om det er fredag eller lørdag og ikke tid, sted og hva som skal skje. Og nå skulle jeg bare ønske at jeg ikke visste noen ting! begynner å bli nervevrak av å bare vente på at noe skal skje og når en ikke vet hva som skal skje også da..
Sita Skrevet 3. juli 2004 #2 Skrevet 3. juli 2004 Hehe, sikkert mange rare tanker som svirrer rundt oppi topplokket ja, men du får helt sikkert en flott utdrikking. Ønsker deg lykke til
Jeanine Skrevet 5. juli 2004 Forfatter #6 Skrevet 5. juli 2004 Ja nå er jeg blitt drukket ut og er klar til å bli gift! Det ble en kjempe fin dag og kveld med gode venninner og jeg må ha valgt verdens beste forlover!! Dagen begynte kl 9 om morgenen. Da ringte en søt, ung mann på døren og lurte på om jeg ville være med å motorsykkeltur. Været var nydelig og en slik tur midt i blinken! Jeg fikk et brev av mannen og 15 minutter på å gjøre meg klar. I brevet stod det ha jeg måtte ha på meg og hva jeg skulle ha med meg. Vi kjørte tur og ved det endelige stoppestedet stod venninnene mine og ventet med flagg og fløyter. De hadde gjort klart til piknik på paviljongen i byparken. Masse god mat! Deretter fikk jeg bind for øynene og vi gikk en liten tur. Vi endte opp hos hudpleier hvor jeg ble sminket og ordnet (fikk også sprayet kroppen med sånn "brunfarge"). Så bar det til fotograf, hvor hele gjengen ble med på bilder. Alle venninnene mine hadde svarte klær på seg, mens til meg hadde de kjøpt hvitt. Gleder meg til å se resultatet, tror nok de ble kjempefine! Vi tok også bilder av meg sammen med en og en av de andre. Da det var ferdig ventet det en ridetur på oss alle sammen. Jeg har ridd en del før og syntes det var utrolig deilig å komme opp på hesteryggen igjen, mens for de fleste andre var det første gangen. Morsomt at alle fkk være med på noe!! Tiden gikk fort og det var klart for lunsj. Vi hadde nok en piknik, nå med reker og hvitvin. Etterhvert kom det to bilder og hentet oss og de kjørte oss langt ut å landsbygda hvor en badestamp og masse vin stod klart. Der satt vi i nesten to timer og bare koste oss! Så var det dusjing og påkledning før en taxi hentet oss. jeg fikk på meg hawai- skjørt (sånn stråskjørt), blomster bh og blomsterkrans rundt halsen og en utrolig morsom stråhatt. Jeg tenkte som så at det nå var tid for utdritning, de hadde jo vært så snille hele dage at nå måtte vel noe skje. Men nei da! Taxien stoppet hjemme hos forloveren min, og der viste det seg at vi skulle ha skikelig "hula hula fest"! ALle kledde seg i stråskjør og bikinitopper og blomster i håret og rundt hals, armer eller ben. Samboeren til forloveren min hadde tatt seg helt ut og lagt et festtelt til oss ute på verandaen. Han er utrolig kreativ (det er de begge to), og der var det disket opp med strandbar, palmer og masse annet kos! Vi grillet og drakk "sydendrinker" og hadde det utrolig fint!!!!! En liten tur ut på byen ble det etterhvert også. Og da måtte jeg selvsagt tjene litt penger. De festet lakrissnorer og smågodt i skjørtet mitt og så matte jeg selge dem. Det gikk som det suste og pengene strømmet inn! Jeg føler at jeg virkelig hadde årets utdrinkningslag, takket være forloveren min som har gått inn i oppgaven sin med liv og sjel, og selvsagt alle de andre gode venninnene ine som var med! Må også nevne at venninnegjengen vår er ganske spredd rundt omkring i Norge, men alle sammen hadde tatt turen hjem for å feire meg!! Tror ikke vi har vært samlet siden videregående, og det er 7 år siden!!
Gjest baby-E Skrevet 5. juli 2004 #7 Skrevet 5. juli 2004 åååå...det hørtes ut som du har hatt litt av en dag!!
fortunateangel Skrevet 6. juli 2004 #9 Skrevet 6. juli 2004 Dagen ble, uten tvil, den beste den beste dagen vi i venninnegjengen har opplevd sammen :-) . Forloveren til Jeanine bør skilte med "profesjonell utdrikningslagsarrangør". For det var helt utrolig gjennomført, og SINNSYKT gøy. Men hva gjør en vel ikke for en god venninne. Jeanine er den beste, og fortjener dermed det beste. Glad i deg vennen min! Klem fra Fortunateangel
Glossy Skrevet 6. juli 2004 #10 Skrevet 6. juli 2004 Høres ut som en fantastisk dag!! Grattis med overstått utdrikkingslag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå