Nikki Skrevet 23. juni 2002 #1 Skrevet 23. juni 2002 Er det noen her som har Bruremasj fra Lødingen med Halvdan Sivertsen på mp3fil? Håper noen kan hjelpe meg... Nikki
Gjest anettka Skrevet 26. juni 2002 #3 Skrevet 26. juni 2002 Kan du scorpion 73 sende den til meg også? På forhånd tusen takk. :oops:
scorpion73 Skrevet 26. juni 2002 #4 Skrevet 26. juni 2002 det kan jeg gjøre, dersom du sender meg meil adressa di.
Gjest hildek Skrevet 17. juli 2002 #5 Skrevet 17. juli 2002 Bare et spm - mange skriver at de bruker Bruremasj fra Løddingen som utgangsmelodi. Men da er det vel ikke med H Sivertsens versjon? Jeg vurdete å bruke den, men det passer jo ikke å gå ut, en må jo masjere da????
viwi Skrevet 17. juli 2002 #6 Skrevet 17. juli 2002 Heisann! Vi brukte denne som utgangsmarsj. DET VAR SÅ FLOTT! Men nei vi brukte ikke cd med Halvdan Sivertsen. Organsiten spilte den på kirkeorgelet. Det er jo ikke store forskjellen fra plata... vivian
Gjest Ikkepålogget Piano Man Skrevet 17. juli 2002 #7 Skrevet 17. juli 2002 Noen som vet hvorfor den heter akkurat " Bruremarsj fra Lødingen"? Jeg er fra Lødingen og vet det ikke!!
Fakse Skrevet 21. juli 2002 #8 Skrevet 21. juli 2002 Tror at den egentlig er en folketone, så da har sikkert han som gjorde den kjent lært den av noen i Lødnigen, og dermed har han kallt den for "Bruremarsj fra Lødingen" når noen spurte hva den het. Er ofte sånn folketoner får navnet sitt. Forøvrig skjønner jeg ikke at det skulle være noe problem å masjere til den, det er jo tross alt en marsj!
heleneh Skrevet 22. juli 2002 #9 Skrevet 22. juli 2002 Jeg mener definitivt ikke at den er vanskelig å marsjere til, det jeg mener er at det blir veeeeldig marsjete!! Føler nesten at jeg må løfte knærne opp til haken når jeg går til den. Men vi lurte faktisk på om vi skulle ha den og prøve å svinge oss litt til den. Vet ikke om det går, vi har jo ikke akkurat så mye plass til det mellom benkeradene (vi gifter oss ikke i kirken). Det hadde vært litt artig synes jeg, å lage litt liv og røre etter den "alvorlige" delen i kirken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå