Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kompisene planlegger utlandstur på nyttårsaften og har spurt om jeg vil være emd.... jeg har jo lyst til å bli med, men synes det er litt vanskelig med dama.. da lar jeg jo henne bli igjen alene. Hun har jo andre venner hun sikkert kan henge med men hun vet jo ikke ennå hva venninnene skal den dagen. Skal jeg si ja til kompisene mine eller feire med dama? Hun har sagt det er greit jeg drar, men ejg vet jo at hun gjerne vil feire nyttårsaften med meg..

Anonymous poster hash: dfdd2...a51
Videoannonse
Annonse
Gjest _LilleMy
Skrevet

Om kjæresten din synes det er greit, så ser jeg ikke problemet med å dra. Det kommer jo flere år du kan tilbringe med henne, så det skader ikke å gå glipp av det én gang. Spesielt ikke når hun har venninner hun kan feire sammen med :)

• Liker 1
Skrevet

Hvis hun har sagt at det er greit så er det vel de da. Hun kan ikke komme i etterkant og være skuffet.

• Liker 1
Skrevet

Enig med de over her. Sier hun det er greit, så er det sikkert helt greit. Med annet hun er av typen som sier en ting og mener noe annet...

Gjest krokodillen
Skrevet

Om ho har sagt det er greit så er det bare å dra. Om ho blir sur er det hennes egen feil som ikke sa det i utgangspunktet.

Desverre er mange slik at de sier en ting men mener noe annet. En typisk jenteting. Men det er deres egen feil

Skrevet

Tipper det ikke er greit. Antagelig er det "greit", og hun lever i håpet om at du skal ta riktig beslutning, som selvfølgelig er å bli hjemme med henne. Men det skal du nok tenke deg til selv, hun sier det nok ikke.

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns det er slitsomt med folk som ikke sier ting som det er, hvis det ikke er greit så si det da. Når jeg spør om det passer eller om det er greit at jeg gjør ditt eller datt så forventer jeg et ordentlig ærlig svar og at de holder seg til det svaret.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville ha reist :)

For det første så synte jeg at man må kunne gjøre ting uten kjæresten sin, og for det andre så har hun sagt at det er greit :)

Så reis, kos deg og når du kommer tilbake så kan jo dere to gjøre noe hyggelig sammen en helg :)

Skrevet

Er det sånn at når hun sier "Gjør hva du vil, det er helt greit for meg" så mener hun det. Eller mener hun "Du bestemmer selv, men jeg synes du er en bedriten kjæreste om du velger utenlandstur med kompiser fremfor å være med meg på nyttårsaften. Og jeg kommer til å være skuffet/irritert om du ikke velger meg fremfor dem".

Hvis du vil reise bort, så synes jeg du skal gjøre det.

Anonymous poster hash: b2212...b0a
Skrevet

Du lager problem av ingenting. Hun har gitt deg grønt lys så da er saken klar!

Anonymous poster hash: f4555...c50
Skrevet

Jeg er helt enig i at det er slitsomt at man sier én ting, og mener noe annet. Men du kjenner vel dama di, og vet om hun pleier å holde på sånn.

Skrevet

Nå vet jeg ikke hvor lenge dere har vært sammen eller hvordan forholdet deres er.. Men hvis henne betyr mye for deg, tror jeg det beste er å være hjemme :) Mest sannsynlig så sier hun at du kan dra, fordi hun bryr seg om deg, og ikke vil være i veien for deg og dine venner.

Anonymous poster hash: 32a84...8f7
  • Liker 1
Skrevet

Hun har en tendens til å si at ting er greit men så er dem ikke det likevel... men jeg får jo bare regne med det er greit når hun sier det da. Vil jo være med henne også men det er kjipt å gå glipp av en tur med gutta. er det ikke litt sånn at jenter helst vil være med typen på nyttårsaften? kompisene er singel, så de har jo ingen andre å ta hensyn til

Anonymous poster hash: dfdd2...a51
Skrevet

Kvinner er sånn, de sier en ting men mener noe heeeelt annet enn det de sier.

- "Men, er du sur?"

- "Nei! Jeg er for faen ikke sur!"

Anonymous poster hash: a9258...0f4
Skrevet

Kvinner er sånn, de sier en ting men mener noe heeeelt annet enn det de sier.

- "Men, er du sur?"

- "Nei! Jeg er for faen ikke sur!"

Anonymous poster hash: a9258...0f4

Noen kvinner er sånn. ;)

Anonymous poster hash: f4555...c50

• Liker 2
Skrevet

Bli hjemme du. Hadde aldri dratt fra kjæresten på nyttårsaften for å dra på guttetur til utlandet. Reisen kan man ta senere.

• Liker 1
Gjest Malanthor
Skrevet

Er ikke bare jenter som er slik gitt. Det er vanlig hos ganske mange mennesker, både kvinner og menn.

På den ene siden vil man være snill og la partner gjøre det den vil og ikke være en klegg og på den andre siden vil man ha partner for seg selv.

Et forhold handler jo om og gi og ta, I dette tilfellet er det TS kjæreste som gir og TS som tar. Om dette er passende I denne situasjonen er det kun TS som kan svare på.

Rent personlig ville jeg blitt hjemme med samboer. :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Kan vel hende det blir sure miner under hele turen, og når du kommer hjem da. Når det er sagt, så kunne vel kanskje gutteturen blitt lagt på et annet tidspunkt.

Skrevet

Har hun sagt det er greit, må man jo bare gå ut fra at det er greit :) Hvis ikke, er det hennes ansvar å formulere det annerledes. Verste jeg vet er når man må tolke hva som ligger bak det som sies..

Skrevet (endret)

Dersom hun blir sur for noe hun sa var greit i etterkant, så får du bli sur for at hun er sur for noe så tåpelig.

Så lager du en konkurranse om hvem som klarer å bli det største Sitrontryne.

10 poeng for silent treatment

5 poeng for slamring av dører når den andre er i nærheten

7 poeng for å baksnakke hverandre til venner

20 poeng for å få sin egen mor til å snakke partneren "til fornuft"

lykke til!

Endret av ord deling

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...