AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #1 Skrevet 19. august 2014 Jeg mistenker at hunden min er smittet med borreliose. Dyrlege er kontaktet og vi skal inn imorgen. Har dere noen erfaringer med det? Anonymous poster hash: 25dc6...32a
Sapientia Skrevet 19. august 2014 #2 Skrevet 19. august 2014 Jeg hadde en hund som fikk det. Han ble veldig dårlig og slapp. Ville hverken spise eller drikke. Ikke engang leverpostei ville han ha. Det var ingen tvil på prøvene hos veterinæren og han gikk på en kraftig antibiotikakur i 3 uker.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #3 Skrevet 19. august 2014 Jeg hadde en hund som fikk det. Han ble veldig dårlig og slapp. Ville hverken spise eller drikke. Ikke engang leverpostei ville han ha. Det var ingen tvil på prøvene hos veterinæren og han gikk på en kraftig antibiotikakur i 3 uker. Hvordan gikk det da? Er han helt frisk og fin nå? Fikk du svar på prøvene fort? Anonymous poster hash: 25dc6...32a
Sapientia Skrevet 19. august 2014 #4 Skrevet 19. august 2014 Hvordan gikk det da? Er han helt frisk og fin nå? Fikk du svar på prøvene fort?Anonymous poster hash: 25dc6...32a Nå er dette ganske mange år siden, men den gang brukte min veterinær en hurtigtest så jeg fikk svar der og da. Hunden ble helt fin igjen og var segselv før det hadde gått en uke av antibiotikakuren. Nå har han dessverre forlatt denne verden, men han ble 12 år og fikk boreliose når han var 8år.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #5 Skrevet 19. august 2014 Takk for svar! Anonymous poster hash: 25dc6...32a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå