Birdo Skrevet 18. august 2014 #1 Skrevet 18. august 2014 Ehm.. Jeg har bare stusset tuppene av håret av og til, og jeg har heller ikkeklippet det siden barneskolen, da typ i 2 klasse. Og mitt hår var likedan da jeg var på hennes alder. Nå er jeg litt eldre, og jeg skjønner at jeg må klippe meg snart, og har foreløpig valgt å ha håret mitt som lengden til Ullebø sitt Anonymous poster hash: 89e52...564 Har du stusset det, så har du jo klipt det da.. 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #2 Skrevet 18. august 2014 Har du stusset det, så har du jo klipt det da.. Vi ikke si at å stusse 5-7 cm av og til, ikke kan kvalifiseres til klipping. Klipping er i mine øyne minst 20cm om man har langt hår. Anonymous poster hash: 89e52...564 1
Birdo Skrevet 18. august 2014 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2014 Vi ikke si at å stusse 5-7 cm av og til, ikke kan kvalifiseres til klipping. Klipping er i mine øyne minst 20cm om man har langt hår. Anonymous poster hash: 89e52...564 Vel, da har du et rart syn på ting. Eller bruker ikke frisøren saks og klipper når h*n tar av 5-7 cm? River istede kanskje? 4
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #4 Skrevet 18. august 2014 Vel, da har du et rart syn på ting. Eller bruker ikke frisøren saks og klipper når h*n tar av 5-7 cm? River istede kanskje? Skal banne på at du har kort hår. Jeg har selv ca. like langt hår som Ullebø, når du går til frisøren og sier du skal klippe deg, da mener du en ny frisyre, når du sier du skal stusse deg da skal du ha lik frisyre bare ta av tuppene. Er vel DU som har rart syn på ting, man bruker saks men det er allikevel to forskjellige ting. Anonymous poster hash: f9607...979 6
Infinite Skrevet 18. august 2014 #5 Skrevet 18. august 2014 Skal banne på at du har kort hår. Jeg har selv ca. like langt hår som Ullebø, når du går til frisøren og sier du skal klippe deg, da mener du en ny frisyre, når du sier du skal stusse deg da skal du ha lik frisyre bare ta av tuppene. Er vel DU som har rart syn på ting, man bruker saks men det er allikevel to forskjellige ting. Anonymous poster hash: f9607...979 Enig
Birdo Skrevet 18. august 2014 Forfatter #6 Skrevet 18. august 2014 Skal banne på at du har kort hår. Jeg har selv ca. like langt hår som Ullebø, når du går til frisøren og sier du skal klippe deg, da mener du en ny frisyre, når du sier du skal stusse deg da skal du ha lik frisyre bare ta av tuppene. Er vel DU som har rart syn på ting, man bruker saks men det er allikevel to forskjellige ting. Anonymous poster hash: f9607...979 Har hvert øyeblikk hår til rumpa jeg, så der tok du visst feil Sier aldri stusse til frisøren jeg, sier at jeg skal klippe meg og da spør ho hvor mye og da svarer jeg klippe tuppene bare Klippe med saks og klippe med saks er to helt like ting Klippe mye og klippe lite derimot, er to forskjellige ting.. 6
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #7 Skrevet 18. august 2014 (endret) Har hvert øyeblikk hår til rumpa jeg, så der tok du visst feil Sier aldri stusse til frisøren jeg, sier at jeg skal klippe meg og da spør ho hvor mye og da svarer jeg klippe tuppene bare Klippe med saks og klippe med saks er to helt like ting Klippe mye og klippe lite derimot, er to forskjellige ting.. Om man går inn for å spørre om å klippe seg så pleier man som oftest å få svar som " hvilken frisyre ønsker du?" Ja klippe med saks er en ting, men å klippe fryse og å stusse håret er forskjellige ting kjære vene, får jeg lov til å spørre hvilken hårfarge du har? Anonymous poster hash: f9607...979 Endret 19. august 2014 av Niennas 3
Birdo Skrevet 18. august 2014 Forfatter #8 Skrevet 18. august 2014 (endret) Ja enkelte frisører er vel vandt med inkompetente folk som er innom også. Om man går inn for å spørre om å klippe seg så pleier man som oftest å få svar som " hvilken frisyre ønsker du?" Ja klippe med saks er en ting, men å klippe fryse og å stusse håret er forskjellige ting kjære vene, får jeg lov til å spørre hvilken hårfarge du har? Anonymous poster hash: f9607...979 Å nei, jeg har aldri fått det spm, jeg har alltid fått spm om hvor mye jeg vil klippe evt har jeg sagt med en gang at jeg vil klippe tuppene/det som er slitt Har heller aldri sagt at det å klippe tupper og det å klippe en helt annen frisyre er det samme, men at begge delene involverer klipping med saks. Du kan si så mye du vil at du aldri har klipt håret, men til syvende å sist har du hatt en frisør bak deg som har klippet av litt av håret ditt uavhengig av hva du vil kalle det Edit: Ja, klart du kan, spør i vei Endret 19. august 2014 av Niennas 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #9 Skrevet 18. august 2014 Så jeg er inkompetent for jeg mener at å klippe 5 cm eller 20 cm er å klippe begge deler? Der gikk du tom for gode argumenter ser jeg.. Å nei, jeg har aldri fått det spm, jeg har alltid fått spm om hvor mye jeg vil klippe evt har jeg sagt med en gang at jeg vil klippe tuppene/det som er slitt Har heller aldri sagt at det å klippe tupper og det å klippe en helt annen frisyre er det samme, men at begge delene involverer klipping med saks. Du kan si så mye du vil at du aldri har klipt håret, men til syvende å sist har du hatt en frisør bak deg som har klippet av litt av håret ditt uavhengig av hva du vil kalle det Edit: Ja, klart du kan, spør i vei Jeg har ikke klippet håret mitt siden barnehagen, har bare stusset det. Så dette er en løgn dersom jeg sier det? Vel det er tydelig at vi har to forskjellige oppfatninger av hva klipping er, selv om begge deler foregår med saks. I og med at man ikke tar vekk viktige deler av håret skal ikke dette gå under klipping, ta og spør frisøren din neste gang. Så hvilken hårfarge har du? Anonymous poster hash: f9607...979
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #10 Skrevet 18. august 2014 Så jeg er inkompetent for jeg mener at å klippe 5 cm eller 20 cm er å klippe begge deler? Der gikk du tom for gode argumenter ser jeg.. Å nei, jeg har aldri fått det spm, jeg har alltid fått spm om hvor mye jeg vil klippe evt har jeg sagt med en gang at jeg vil klippe tuppene/det som er slitt Har heller aldri sagt at det å klippe tupper og det å klippe en helt annen frisyre er det samme, men at begge delene involverer klipping med saks. Du kan si så mye du vil at du aldri har klipt håret, men til syvende å sist har du hatt en frisør bak deg som har klippet av litt av håret ditt uavhengig av hva du vil kalle det Edit: Ja, klart du kan, spør i vei Bare for å pirke, men når håret er så langt, så kan man til det syvende og siste stusse tuppene selv Anonymous poster hash: 89e52...564 3
Birdo Skrevet 18. august 2014 Forfatter #11 Skrevet 18. august 2014 Jeg har ikke klippet håret mitt siden barnehagen, har bare stusset det. Så dette er en løgn dersom jeg sier det? Vel det er tydelig at vi har to forskjellige oppfatninger av hva klipping er, selv om begge deler foregår med saks. I og med at man ikke tar vekk viktige deler av håret skal ikke dette gå under klipping, ta og spør frisøren din neste gang. Så hvilken hårfarge har du? Anonymous poster hash: f9607...979 Da får vi bare være enige i å være uenige, da du åpenbart ikke har lært at klipping er kutting med saks, samme hvor mye man gjør Har mørkebrunt, farget litt mørkere enn hva jeg naturlig har men ikke mye Var dette viktig informasjon, eller bare for å sjekke om jeg var blond og dum? I så fall sier det mer om deg som tror at fargen på håret påvirker IQ 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #12 Skrevet 18. august 2014 Da får vi bare være enige i å være uenige, da du åpenbart ikke har lært at klipping er kutting med saks, samme hvor mye man gjør Har mørkebrunt, farget litt mørkere enn hva jeg naturlig har men ikke mye Var dette viktig informasjon, eller bare for å sjekke om jeg var blond og dum? I så fall sier det mer om deg som tror at fargen på håret påvirker IQ Klipping kan da foregå på et papir for all del, klipping er vel så og si alt man kutter med en saks. Har aldri sagt at hårfargen påvirker IQ? Anonymous poster hash: f9607...979
Birdo Skrevet 18. august 2014 Forfatter #13 Skrevet 18. august 2014 Bare for å pirke, men når håret er så langt, så kan man til det syvende og siste stusse tuppene selv Anonymous poster hash: 89e52...564 Det er helt sant, blir ikke alltid like vellykket men Men uansett bruker man saks, så da er det jo klipping ^^
Birdo Skrevet 18. august 2014 Forfatter #14 Skrevet 18. august 2014 Da får vi bare være enige i å være uenige, da du åpenbart ikke har lært at klipping er kutting med saks, samme hvor mye man gjør Har mørkebrunt, farget litt mørkere enn hva jeg naturlig har men ikke mye Var dette viktig informasjon, eller bare for å sjekke om jeg var blond og dum? I så fall sier det mer om deg som tror at fargen på håret påvirker IQ Klipping kan da foregå på et papir for all del, klipping er vel så og si alt man kutter med en saks. Har aldri sagt at hårfargen påvirker IQ? Anonymous poster hash: f9607...979 No shit? Har aldri sagt at du har sagt det heller, det var et spm
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #15 Skrevet 18. august 2014 Det er helt sant, blir ikke alltid like vellykket men Men uansett bruker man saks, så da er det jo klipping ^^ Man kaller det stussing, ikke klipping, saks eller ei. Anonymous poster hash: 89e52...564 4
Birdo Skrevet 18. august 2014 Forfatter #16 Skrevet 18. august 2014 Man kaller det stussing, ikke klipping, saks eller ei. Anonymous poster hash: 89e52...564 Deg om det, jeg har hørt begge delene like mye, men de betyr nå det samme uansett
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #17 Skrevet 18. august 2014 Om du har hørt begge deler like mye, hvorfor i all verden har du rett og vi feil da? Anonymous poster hash: 89e52...564 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #18 Skrevet 18. august 2014 No shit? Har aldri sagt at du har sagt det heller, det var et spm Vel det var ikke slik situasjonen var, jeg har aldri påpekt at hårfargen har noe som helst med IQ'en å gjøre. Men kan anta at du ikke har den høyeste IQ'en på måten du svarer, jeg dømmer ikke utifra utseendet. Klipping er alt man kutter med saks, men man kan fortsatt gjøre mye utifra klippingen. Det å stusse er og forblir at man tar av tuppene (ja, man klipper de av, men man får ikke en helt ny frisyre bare pga. det) Anonymous poster hash: f9607...979 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #19 Skrevet 18. august 2014 Deg om det, jeg har hørt begge delene like mye, men de betyr nå det samme uansett Ikke bare hun/han om det, meg om det også! Anonymous poster hash: f9607...979
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #20 Skrevet 18. august 2014 Om du har hørt begge deler like mye, hvorfor i all verden har du rett og vi feil da? Anonymous poster hash: 89e52...564 Må bare understreke dette! Anonymous poster hash: f9607...979
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå