Gjest Jon Are Skrevet 19. august 2014 #1 Skrevet 19. august 2014 Jeg kjenner endel damer som har gjort det. Det mest vanlige er ridebukselår og innside av knær og lår tror jeg. Må si det utgjorde en stor forskjell. Ser at undserhudsfettet er borte. De ble ganske så mye "smalere" i figur. Er dette noe som er relativt vanlig? Ser dere på det som juks? Jeg gjør litt det. Her sliter jeg med de siste 10-12 kg , men disse kvinnene kom tilbake fri for fett på sine problemområder. Helt uaktuelt for meg som mann å gjøre noe sånt uansett. Noen som også synes dette er juks? med hilsen fra: Jon Are
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #2 Skrevet 19. august 2014 Det er enklere for menn å gå ned i vekt enn kvinner. Så vil si det er "juks" å være mann. Kvinner lagrer energi som fett, mens menn har evnen til å lagre mye større energi i musklene. En kvinne må i praksis derfor jobbe mye hardere for å oppnå noenlunde samme resultat. Anonymous poster hash: 2ad8a...cb1 1
Majott Skrevet 19. august 2014 #3 Skrevet 19. august 2014 Det handler om å kvitte seg med problemområder som ikke kan slankes bort. Ikke en lettvint slankeløsning. Noen har mye magefett, men er slanke ellers. Skal de slanke seg mer for å få bort magefettet, blir de magre på resten av kroppen. For dem er fettsuging en grei løsning. Hvis man legger på seg etter å ha fjernet fettceller ett sted på kroppen, vil man legge på seg andre steder. Mange som har fettsugd f.eks mage, opplever at de får mer fett f.eks på ryggen om de øker i vekt. Jada, fettsuging er litt juks, men da i forhold til at man får en bedre proposjonert kropp enn man ellers ville hatt. Ikke i forhold til slanking.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #4 Skrevet 19. august 2014 Med styrketrening kan man få en flott figur etter slanking, da ser man ikke mager ut. Støtter de som opererer overflødig hud etter vekttap 100%, men fettsuging er en dum metode å endre kroppen på etter min mening. Anonymous poster hash: 42139...3d3
Majott Skrevet 19. august 2014 #5 Skrevet 19. august 2014 Med styrketrening kan man få en flott figur etter slanking, da ser man ikke mager ut. Støtter de som opererer overflødig hud etter vekttap 100%, men fettsuging er en dum metode å endre kroppen på etter min mening.Anonymous poster hash: 42139...3d3 Jeg tok fettsuging av mage fordi jeg hadde mye magefett til tross for at jeg var både slank og veltrent. Hadde trent styrke i flere år da jeg gjorde det, og styrketrening tok faktisk ikke bort magefettet jeg hadde. Det var også såpass mye magefett at det var veldig synlig selv om jeg som sagt var både slank (mager) og gjennomtrent i kroppen. Jeg kunne ikke slanke meg mer uten å bli sykelig tynn heller. Opplevde faktisk et dilemma på det. Er enig i at styrketrening må til for å få en flott kropp, og det gjelder for alle. Og både under og etter slanking. Men styrketrening fjerner heller ikke fett på problemområder, og det kan være som hos meg at det det satt der til tross for at resten av kroppen var både trent og slank. Nå var jeg litt pedantisk på hvordan jeg så ut, kroppen min var perfekt bortsett fra magefettet, så jeg kunne jo ha vært fornøyd med det. Men for meg som trente mye, og som også var veldig nøye med hvordan kroppen så ut, så var det noe jeg irriterte meg over hele tiden, og som jeg ikke fikk gjort noe med. Jeg var tynn nok fra før, og skulle jeg gått ned mer i vekt, ville jeg blitt sykelig tynn i resten av kroppen, men kanskje mistet magefettet. Jeg har tynne bein og armer, det var kun magefett som var problemet. Og når jeg slanket meg, så ble bein og armer tynnere først, og magen kom til slutt. Jeg hadde ikke mer å gå på når det gjaldt vektnedgang i resten av kroppen. Derfor ble det fettsuging på meg.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #6 Skrevet 19. august 2014 Da er det i så tilfelle juks å bli født med en velproporsjonert kropp også. De gjør jo heller ikke noe aktivt for kroppen de har. Anonymous poster hash: d6dec...b75 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #7 Skrevet 19. august 2014 Da er det i så tilfelle juks å bli født med en velproporsjonert kropp også. De gjør jo heller ikke noe aktivt for kroppen de har. Anonymous poster hash: d6dec...b75 Jepp. Jeg har venninner som veier 20 kg mer enn meg som har mer flatterende midjeparti enn meg. Anonymous poster hash: 03570...788
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #8 Skrevet 19. august 2014 Jeg har planer om å gjøre det om noen måneder i Venezuela. Med forbehold om at det ikke har brutt ut borgerkrig innen da. Det er jo ganske urolig der nede nå... Jeg har ganske greie proporsjoner fra naturens side med mye muskler og legger på meg fett jevnt, men så er jeg litt vel stor (ca 60 kg overvekt) og har noen valker og sånt. Vil ta en "quick fix" på det som tyter ut slik at kroppen blir jevnere. Jeg holder på å gå ned i vekt, men det tar jo noen år å gå ned så mye. Jeg kommer ikke til å bli slank av fettsugingen, men det skal bli godt å få bort valkene, grevinnearmene og flesket mellom lårene og sånt. Jeg skal til Venezuela likevel og du får ikke bedre plastisk kirurgi andre steder. Det koster, men langt fra så mye det hadde kostet i Norge, og han legen jeg skal til er en av landets beste plastiske kirurger. Anonymous poster hash: 2d867...bcd
Gjest Coolaid Skrevet 19. august 2014 #9 Skrevet 19. august 2014 Vet ikke om det er juks...det samme gjelder fedmeoperasjoner. Syns i grunnen begge deler er tøvete, men for noen mennesker kan det gjøre underverk. De som fettsuger seg er vel de som ikke ha så mange kilo overvekt men gjør det kun for utseende ?
Gjest Jon Are Skrevet 20. august 2014 #10 Skrevet 20. august 2014 Jeg har planer om å gjøre det om noen måneder i Venezuela. Med forbehold om at det ikke har brutt ut borgerkrig innen da. Det er jo ganske urolig der nede nå... Jeg har ganske greie proporsjoner fra naturens side med mye muskler og legger på meg fett jevnt, men så er jeg litt vel stor (ca 60 kg overvekt) og har noen valker og sånt. Vil ta en "quick fix" på det som tyter ut slik at kroppen blir jevnere. Jeg holder på å gå ned i vekt, men det tar jo noen år å gå ned så mye. Jeg kommer ikke til å bli slank av fettsugingen, men det skal bli godt å få bort valkene, grevinnearmene og flesket mellom lårene og sånt. Jeg skal til Venezuela likevel og du får ikke bedre plastisk kirurgi andre steder. Det koster, men langt fra så mye det hadde kostet i Norge, og han legen jeg skal til er en av landets beste plastiske kirurger. Anonymous poster hash: 2d867...bcd Du er modig som gjennomfører noe sånt i et fremmed land. Lykke til Med hilsen fra: Jon Are
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå