AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #1 Skrevet 19. august 2014 La merke til her om dagen at kjæresten hadde vært innom møteplassen og match. Vet ikke om han bare har vært innpå siden eller om han faktisk har en profil der inne. Vil ikke spørre han om dette heller så lurer på om det fins noen måter jeg kan finne ut om kjæresten er på ett slikt sted? :/ Anonymous poster hash: 09a5c...51d
Sapientia Skrevet 19. august 2014 #2 Skrevet 19. august 2014 Vel, jeg hadde rett og slett spurt. Kommunikasjon er bedre enn at du skal prøve å finne ut av ting på andre måter. 4
Erazor Skrevet 19. august 2014 #3 Skrevet 19. august 2014 Det mest fornuftige er å spørre. Om du ikke er enig eller ønsker å gjøre det på en annen og mer tungvint måte, så kan du alltids lage en profil selv på disse stedene, og så gå på jakt etter ham der. 2
Sillicious Skrevet 19. august 2014 #4 Skrevet 19. august 2014 Ehm. Vet det høres sykt ut, men husker med en jeg var sammen med før. Kompisen min hadde sett han på møteplassen, så jeg laget fake profil og skrev til han. Se om han svarte og ikke minst hvordan. Jeg hadde spurt han på forhånd, han nektet for å være der. Så ja, måtte bare sjekke da, om han svarte, det gjorde han, and not in the good way. Ble fort slutt. 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #5 Skrevet 19. august 2014 Vel, jeg hadde rett og slett spurt. Kommunikasjon er bedre enn at du skal prøve å finne ut av ting på andre måter. Ja, men vil ikke gi inntrykket av at jeg snoker heller. Er det som er tricky. Anonymous poster hash: 09a5c...51d
Gjest Snuppi Skrevet 19. august 2014 #6 Skrevet 19. august 2014 Ja, men vil ikke gi inntrykket av at jeg snoker heller. Er det som er tricky.Anonymous poster hash: 09a5c...51d Hvordan fant du ut av dette da?
Gjest _LilleMy Skrevet 19. august 2014 #7 Skrevet 19. august 2014 Jeg ville spurt, men det kommer jo helt an på hvordan du fant det ut, da.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #9 Skrevet 19. august 2014 Jeg fant eksens profil på disse sidene også. Fant tilfeldigvis ut at disse sidene ble besøkt på hennes maskin - laget meg en profil selv, og vips der var hun med en veldig gjennomført profil Så lag deg en profil og skann igjennom listen Anonymous poster hash: 2833a...899
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #10 Skrevet 19. august 2014 Jeg har sikkert profil der. Har ikke brukt den på 3 år, men den er kanskje der. Anonymous poster hash: a7281...ed2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #11 Skrevet 19. august 2014 Jeg har sikkert profil der. Har ikke brukt den på 3 år, men den er kanskje der. Anonymous poster hash: a7281...ed2 Det går an å se når den sist var logget inn på altså profilen Anonymous poster hash: 2833a...899 1
Sillicious Skrevet 19. august 2014 #12 Skrevet 19. august 2014 Åh forresten. Om du ikke logger deg på møteplassen på 2-3 måneder så slettes profilen din automatisk. Så det er dårlig tegn om du finner han der, da har han jo vært innpå innen den tid. Står kanskje på profilen når sist innlogging var. Bare kom på det nå.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #13 Skrevet 19. august 2014 Åh forresten. Om du ikke logger deg på møteplassen på 2-3 måneder så slettes profilen din automatisk. Så det er dårlig tegn om du finner han der, da har han jo vært innpå innen den tid. Står kanskje på profilen når sist innlogging var. Bare kom på det nå. Lagde en profil på både møteplassen og match og søkte rundt, fant han ikke, men kan jo hende han er en av de som ikke har bilde f. eks. Så får se om jeg tar det opp eller ikke. Han har sagt at han har hatt profil der før han ble sammen med meg, men at han ikke har det nå lenger så får vel kanskje velge å bare stole på han også :/ Anonymous poster hash: 09a5c...51d 1
Sillicious Skrevet 19. august 2014 #14 Skrevet 19. august 2014 Lagde en profil på både møteplassen og match og søkte rundt, fant han ikke, men kan jo hende han er en av de som ikke har bilde f. eks. Så får se om jeg tar det opp eller ikke. Han har sagt at han har hatt profil der før han ble sammen med meg, men at han ikke har det nå lenger så får vel kanskje velge å bare stole på han også :/ Anonymous poster hash: 09a5c...51d Hm, ja. Om du ikke vet hvilket typisk kallenavn han ville brukt så kan det bli litt vanskelig. Ville tatt det opp med han uansett jeg da, bare spurt. Må jo være lov
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #15 Skrevet 19. august 2014 La merke til her om dagen at kjæresten hadde vært innom møteplassen og match. Anonymous poster hash: 09a5c...51d "la merke til" ja... Du driver å snoker på PC'en hans. Slike kontrollsyke personer er så turnoff som det kan få blitt. Anonymous poster hash: 625ee...651
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå