AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #1 Skrevet 19. august 2014 Jeg møtte min nåværende kjæreste i Oslo når jeg bodde der i to måneder pga. jobb. Vi møttes på en fest tidlig i mai og hun sov over neste helg (vi hadde ikke sex men gjorde alt annet so og si, Hun er 19 og fortsatt jomfru og vil vente med sex en stund til) og vi begge innså at vi likte hverandre. Jeg spurte om hun ville sove over neste helg igjen, men da hadde hun hadde andre planer. I dag fikk jeg vite at disse planene gikk i vasken og hun istedet endte opp med å hooke up med sin "friends with benefits", igjen alt annet utenom sex. Akkurat dette gjør meg ikke så mye siden det var så tidlig og vi hadde nesten nettopp møttes. Neste helg sov hun over 2 dager på rad, sov en natt hjemme, og sov over igjen siste natten før jeg reiste hjem til Oslo. Vi snakket sammen hver dag og 3 uker senere reiste jeg opp for å være med henne en uke. Vi var sammen 24/7 og ting ble ganske intenst og intimt, vi diskuterte bant annet hvordan vi begge hadde forestilt hvordan det ville være å tilbringe resten av livet sammen. Hun sa hun elsket meg og det føltes som om vi var i et forhold, uten at vi hadde avklart om vi ville prøve et avstandsforhold. Jeg dro hjem igjen til Tromsø og vi fortsatte å snakke sammen og skype hver dag. Vi bestemte oss for å bare ta en måned av gangen, men vi hadde enda ikke snakket om og avklart vi var i et eksklusivt forhold eller ikke. Jeg trodde fortsatt ikke at hun ville eller kom til å være med noen andre i mellomtiden, og jeg var bestemt på å ikke være med noen andre fordi det ville for meg føltes som å være utro Ca. to uker etter jeg hadde kommet hjem dro hun på en hyttetur med noen folk. Alle drakk selvfølgelig og hun endte opp sammen med en fyr hun sier hun ikke husker navnet på, igjen ikke noe sex. Det var tydeligvis bare noe veldig dårlig og de sov ikke i samme seng etter det, og hun hadde glemt det fram til jeg spurte om hun hadde vært med noen etter vi hadde møttes. Teknisk sett har hun jo ikke gjort noe galt, vi var ikke i et eksklusivt forhold enda selv om det føltes slik, men det var fortsatt helt jævlig å finne ut av det og jeg lurer på om hun burde ha tenkt på hvordan det ville få meg til å føle. Hun nevnte ingenting om det fordi hun ikke mente det var viktig, altså at det var ingen følelser involvert i det hele tatt. Det føltes bare jævlig å vite at hun har vært med noen etter at jeg besøkte henne den uka. Ca 2-3 uker etter dette bestemte vi oss for å være eksklusive og prøve et avstandsforhold, noe som vil være i litt under et år før en av oss kan flytte til den andre. Jeg stole fortsatt på henen og vet at hun ikke ville såret meg med vilje, og det vi har er veldig seriøst. Det jeg lurer på er om dere syntes hun har gjort noe galt når hun var med han fyren på den hytteturen eller ikke? Burde jeg være så oppspilt og sjalu som jeg er eller er det bare å glemme det og fortsette forholdet som før? Syntes dere hun har vært for lite omtenksom? Syntes dere dette teller som utroskap? Anonymous poster hash: 65078...dab Anonymous poster hash: 65078...dab
Hypnotica Skrevet 19. august 2014 #2 Skrevet 19. august 2014 Har du sjalusi-problemer og en trang til å kontrollere hva andre mennesker tenker, føler og gjør?
inlovewith Skrevet 19. august 2014 #3 Skrevet 19. august 2014 Jeg syns praktisk talt ikke dette teller som utroskap, men det var fortsatt litt kjipt gjort av henne. For mange av oss er det jo vanlig å bare holde på med en om gangen, selv om man ikke offisielt er et par enda. 3
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #4 Skrevet 19. august 2014 Har du sjalusi-problemer og en trang til å kontrollere hva andre mennesker tenker, føler og gjør? Har ikke noe trang til å kontrollere, men jeg blir sjalu av tanken om at hun har vært med noen andre etter at vi har sagt at vi elsker hverandre og vil forsøke å ha et avstandsforhold. Selv om vi ikke hadde snakket om å være eksklusive så syntes jeg fortsatt hun kunne tenkt på hvordan det hadde fått meg til å føle. Hun sa at hun ikke visste om det hun gjorde var galt eller ikke. Jeg er enig at hun ikke var utro, ikke teknisk sett hvert fall. Men det hun gjorde såret meg uansett og hun vet det. Hun har prøvd å få meg til å føle meg bedre ved å si at hun ikke husker navnet hans, at det ikke var noe bra, varte veldig kort osv. Anonymous poster hash: 65078...dab
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #5 Skrevet 19. august 2014 Hva mener du egentlig når du sier at dere gjorde alt annet enn å ha sex? Anonymous poster hash: 7b667...0b8 4
Kvinne87Rogaland Skrevet 19. august 2014 #6 Skrevet 19. august 2014 Det er jo teknisk sett ikke utroskap, men det er jo ganske dårlig gjort. Det er jo en uskreven regel om at man roter ikke med andre når man er såpass seriøst involvert med noen. Men det skjedde jo på fylla, og var sikkert ikke planlagt fra hennes side. Hun har sikkert dårlig samvittighet for det også. MEN det som taler veldig til hennes fordel er jo at hun har vært ærlig om det og fortalt det til deg! Bare det i seg selv viser jo at hun er noe å satse på. Hun kunne jo ha latt vær å si det til deg, så ville du nok aldri fått vite det. Hun er ærlig og går ikke bak ryggen på deg, og det synes jeg er et stort pluss Og nå som dere er eksklusive og har en avtale om det, så kan du jo slappe av. Prøv å glem det som skjedde før dere var eksklusive, det var bare en dum tabbe fra hennes side, og det er ikke vits å dvele ved det.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #7 Skrevet 19. august 2014 Om du burde bli oppspilt..? Selvsagt ikke. Hva mener du med friends with benefits, men ikke sex. Sex er mye mer enn samleie.. Men når jeg er interessert i èn fyr, så verken kliner jeg eller gjør annet med andre. Samme hvor mye jeg drikker (jeg er aldri på fylla, men kan bli litt småfull). Så den type handlinger som hun har gjort ville nok fått meg til å tenke at hun ikke var riktig for meg. Men er man singel, så kan man gjøre sånne ting. Man kan ikke gå ut ifra at alle holder seg til èn, når de har noe på gang. Dette må man snakke om, og se om man er enig om. Er det bare dere nå, så må du slå deg til ro med det. Anonymous poster hash: 94a05...7b6
Gjest Awzm me Skrevet 19. august 2014 #8 Skrevet 19. august 2014 Jeg synes det var ganske dårlig gjort av henne, og ville blitt sjalu selv.. Antakeligvis hadde jeg ikke giddet å fortsette 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #9 Skrevet 19. august 2014 Hva mener du egentlig når du sier at dere gjorde alt annet enn å ha sex? Anonymous poster hash: 7b667...0b8 Ja burde ikke brukt ordet sex. Alt annet enn puling og anal. Anonymous poster hash: 65078...dab
Gjest Genic Skrevet 19. august 2014 #10 Skrevet 19. august 2014 Ja burde ikke brukt ordet sex. Alt annet enn puling og anal. Anonymous poster hash: 65078...dab Hun er skikkelig dobbeltmoralsk, ihvertfall. Ikke mye til jomfru hun der. 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #11 Skrevet 19. august 2014 Utroskap i mine øyne. Handlingene deres tydet på et monogamt forhold, selv om dere ikke hadde sagt det med ord. Anonymous poster hash: 46d5e...721
Hypnotica Skrevet 19. august 2014 #12 Skrevet 19. august 2014 Har ikke noe trang til å kontrollere, men jeg blir sjalu av tanken om at hun har vært med noen andre etter at vi har sagt at vi elsker hverandre og vil forsøke å ha et avstandsforhold. Selv om vi ikke hadde snakket om å være eksklusive så syntes jeg fortsatt hun kunne tenkt på hvordan det hadde fått meg til å føle. Hun sa at hun ikke visste om det hun gjorde var galt eller ikke. Jeg er enig at hun ikke var utro, ikke teknisk sett hvert fall. Men det hun gjorde såret meg uansett og hun vet det. Hun har prøvd å få meg til å føle meg bedre ved å si at hun ikke husker navnet hans, at det ikke var noe bra, varte veldig kort osv. Anonymous poster hash: 65078...dab Hm, nå ble jeg egentlig litt usikker her. Har du fortalt alle detaljer? For jeg ser du skriver; "hun endte opp sammen med en fyr hun sier hun ikke husker navnet på, igjen ikke noe sex. Det var tydeligvis bare noe veldig dårlig og de sov ikke i samme seng etter det, og hun hadde glemt det fram til jeg spurte om hun hadde vært med noen etter vi hadde møttes." Altså, hva legger du i "endte opp sammen med en fyr" ?? Mener du at de satt og pratet / danset (og at det er dette du er sjalu på). Eller mener du at de klinte og tafset? Veeldig stor forskjell her!! Hvis du er "sjalu" fordi de snakket sammen, så virker du "psycho". Hvis du er "sjalu" fordi de klinte sammen, så forstår jeg deg kjempegodt, og hadde også blitt veldig mistenkelig etter noe slikt.
drue Skrevet 19. august 2014 #13 Skrevet 19. august 2014 Det er ikke utroskap, men fortsatt ganske dårlig gjort i mine øyne.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #14 Skrevet 19. august 2014 Hm, nå ble jeg egentlig litt usikker her. Har du fortalt alle detaljer? For jeg ser du skriver; "hun endte opp sammen med en fyr hun sier hun ikke husker navnet på, igjen ikke noe sex. Det var tydeligvis bare noe veldig dårlig og de sov ikke i samme seng etter det, og hun hadde glemt det fram til jeg spurte om hun hadde vært med noen etter vi hadde møttes." Altså, hva legger du i "endte opp sammen med en fyr" ?? Mener du at de satt og pratet / danset (og at det er dette du er sjalu på). Eller mener du at de klinte og tafset? Veeldig stor forskjell her!! Hvis du er "sjalu" fordi de snakket sammen, så virker du "psycho". Hvis du er "sjalu" fordi de klinte sammen, så forstår jeg deg kjempegodt, og hadde også blitt veldig mistenkelig etter noe slikt. Jeg har ikke spørt om detaljer, men hun definerer en "hook up" som å ende opp nakne til sengs og gå ned på hverandre, finger/runke hverandre, altså forspill. Anonymous poster hash: 65078...dab
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #15 Skrevet 19. august 2014 Hvorfor skal hun på død og liv ikke ha en pikk der nede, når alt annet er good to go, selv når hun ikke engang vet navnet på de hun hooker up med? Høres ut som hun liker å kose seg.. Var jeg deg hadde jeg ikke stolt på at hun holdt seg unna andre karer nå. Anonymous poster hash: 94a05...7b6 1
Hypnotica Skrevet 19. august 2014 #16 Skrevet 19. august 2014 Ok, det hadde vært turn off for meg at en jeg i utgangspunktet var veldig interessert i gjorde noe sånt med andre, hadde ikke følt meg veldig spesiell for han da og mest sannsynlig kuttet kontakten.. 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #17 Skrevet 19. august 2014 TS: Det er sikkert ganske lett å si at jeg bare skal droppe det når dere bare hører min side, så jeg skal forsøke å gi hennes side også: For henne så er det å hooke up med noen ikke en stor greie og helt følelsesløst, spesielt hvis det skjer i fylla med en tilfeldig person, noe som var saken her. Hun sier det var så dårlig og kort at hun hadde glemt før jeg spurte om hun hadde vært med noen etter at vi hadde møttes første gang. Hun hadde ikke tenkt å fortelle meg hvis jeg ikke hadde spurt fordi hun hadde glemt det og mente det ikke var viktig. Hun trodde helt ærlig ikke jeg ville bry meg. Dette er nok fordi hun er av den typen som ikke blir sjalu. Bare hvis et langvarig forhold er over og det fortsatt finnes følelser og eksen kan gjøre hva han vil med andre uten konsekvenser føler hun sjalusi. Dette er en kvalitet jeg virkelig liker ved henne. Samtidig har hun full forståelse for at jeg ble sjalu når hun fortalte meg om hytteturen. Hun sier det ikke hadde noen effekt på hvordan hun føler for meg og jeg tror henne når hun sier det. Samtidig visste hun ikke at jeg kom til å bli såret av det, selv om jeg mener hun kanskje burde visst det og tenkt over det. Hun sier at hun ikke visste om det var riktig eller galt, og i fylla er det jo veldig lett å ta feil valg i tillegg til at det var en flere dagers hyttetur. Hun har uttrykt mye skyldfølelse etter at hun fant ut at det såret meg, og ville aldri gjort det hvis hun visste hvordan det ville få meg til å føle. Vi hadde ikke snakket noe om at vi var i et eksklusivt forhold rundt den tiden her, det eneste vi var klar over var at vi skulle forsøke å fortsette å "date" og ta det fra måned til måned for å se hvordan langdistanse funket. Dette var min ide. For henne er det å være i et ekslusivt forhold noe som skjer kun etter man har snakket om det og blitt enige om å kun være med hverandre. Noe som er normen blant alle unge jeg kjenner i dag. Hennes ide om det å være i "dating" stadiet av forholdet er at man prøver å finne ut om den man "dater" faktisk er noe å satse på, samtidig som man kan holde på med andre. Det eneste problemet her er jo at følelsene våre var langt forbi dating stadiet, men som sagt hadde vi ikke blitt enige om å være i et ekslusivt forhold. Jeg tror jeg ville være ekslusiv med hun rundt den tiden det skjedde, men jeg hadde altså ikke sagt noe om det til henne. Vi har siden snakket om at vi vil være i et eksklusivt forhold samtidig som vi prøver langdistanse, og hun har sagt ganske klart at hun ikke har noen planer om å være med andre siden jeg er veldig viktig for henne, og hun vil at vi skal klare langdistanse den relativt korte tiden vi må bo fra hverandre. Forholdet vårt har blitt såpass seriøst at vi har snakket om alle de viktige tingene som giftemål, barn, hvor vi vil bo, hva slags livstil vi vil ha og vi er veldig enige om alt, noe jeg aldri har opplevd før. Personlig har jeg veldig lite lyst å kaste bort noe som potensielt kan vare veldig lenge bare pga. en liten feilbedømmelse i fylla når vi ikke var i et eksklusivt forhold. Anonymous poster hash: 65078...dab
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #18 Skrevet 19. august 2014 Jeg hadde blitt mer bekymret for henne enn sjalu... Anonymous poster hash: fc233...678
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #19 Skrevet 19. august 2014 Hun gjør altså alt annet enn penetrering med menn hun bare liker. Hun kan suge dem, runke dem, la de fingre henne, slikke henne osv, bare de ikke stikker kuken i henne. Og det lot hun også en annen gjøre mens dere holdt på, og hadde et halvveis forhold. Ok, da vet du at hun vil være trofast seksuelt, på den måten at ingen andre får stikke pikken inni henne (hennes definisjon på sex). Alt annet er visst ok. Så det må du godta om du skal være i forhold med henne, for det gjør hun med venner uten at det betyr noe. Hun kan finne på å "sove" med andre menn, og la dem gjøre alt med seg, men ikke ha sex (= penetrering med penis). Er det ok for deg? Anonymous poster hash: 64d18...91b 2
Mango Skrevet 21. august 2014 #20 Skrevet 21. august 2014 Utroskap? Kanskje ikke. Dårlig gjort? Definitivt. Hadde typen min gjort lignende da vi "styrte", så hadde jeg nok avsluttet hele greia og gått videre. Det kunne ikke falt meg inn å gjort sånne ting med andre om jeg var interessert i en jeg hadde hatt noe på gang med. Men det er meg, og du er deg. Du må selv se hva du takler og syns er greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå