*AM* Skrevet 19. august 2014 #1 Skrevet 19. august 2014 Hei, Jeg er sammen med en gutt, på andre året. I juni i var han på sommerfest med jobben, og ble veldig full, og endte opp med å gjøre det slutt med meg i fylla, angret som bare det dagen etter. Og sa at det var noe han aldri hadde tenkt. Samme skjedde nå i helga, dette er ikke noe som skjer hver gang han er ute. Har som sagt skjedd disse to gangen. Han er fryktelig lei seg, og synes jeg fortjener bedre enn han. Han sier jeg må stole på han når han sier det er meg han vil ha og dele livet sitt med. Er ikke noe grunn når han gjør det slutt, er bare at dette er over nå. Han husker ikke dette dagen derpå. Hva gjør at han gjør sånn? Han sliter litt med søvnen i perioder, og blir han liggende våken får han negative tanker om meg, som er dette noe? Er ikke redd for å miste meg. Men da gjør han det ikke slutt, og ligger og holder rundt meg og sier at dette går over, og det gjør det og. Har sagt han må ringe legen for å få noe for å kunne sove. Det har han gjort.
Ferny Skrevet 19. august 2014 #2 Skrevet 19. august 2014 Hadde kjæresten min dumpet meg på fylla to ganger, så hadde jeg nok tenkt at det lå et faktisk ønske om det bak handlingen - selv om han ikke husker det neste morgen. Jeg hadde ikke taklet å bli dumpet sånn flere ganger av en kjæreste. Hadde blitt så usikker på hele han, og hans ønsker, at jeg sikkert hadde måttet bryte ut for min egen del. Det skal føles positivt å være sammen med noen - og gjentatt dumping hadde jeg ikke taklet. 1
umwar Skrevet 19. august 2014 #3 Skrevet 19. august 2014 I mine øyne kan de ordene kun sies en gang. Dersom min kjære gjorde det slutt med meg på fylla, og det to ganger, så hadde jeg tatt det boktavlig. Det er ufint, og skaper usikkerhet i forholdet. Aner ikke hva du mener med at han har negative tanker om deg, men det var da utrolig ukoselig. Får håpe legen kan hjelpe han, jeg vet ikke hva jeg hadde gjort om jeg var deg. Tatt en tenkepause hvertfall. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå