Jokke Skrevet 2. juli 2004 #1 Skrevet 2. juli 2004 Voksen min er utsolgt og jeg har nå prøvd flere merker og alle butikkdamene sier at håret blir stivt! men når jeg kommer hjem å prøver så er det jo det mest mykeste og dårligste greiene jeg har prøvd. Jeg skal ha håret til å bli helt stivt og med en gang og at det ikke blir mykere når temperaturen øker! Jeg skal ha håret til å stå rett opp og trenger noe STERKT noe! Noen som vet om noen merker ????
Gjest Ethereal Skrevet 2. juli 2004 #3 Skrevet 2. juli 2004 Joico Ice Spiker Styling Glue(eller noe slikt) fås hos frisør. TIGI Bedhead har en gele som heter Hard Head Mohawk Gel=lim.
Hu i Svingen Skrevet 2. juli 2004 #4 Skrevet 2. juli 2004 Herregud - trodde du mente hårfjerningsvoks! Skjønte ikke hvorfor du ville ha stivt hår jeg da.... :oops:
Jokke Skrevet 2. juli 2004 Forfatter #5 Skrevet 2. juli 2004 Joico Ice Spiker Styling Glue(eller noe slikt) fås hos frisør. TIGI Bedhead har en gele som heter Hard Head Mohawk Gel=lim. hvor får man kjøpt det "limet" ditt?
Veronal Skrevet 3. juli 2004 #6 Skrevet 3. juli 2004 Voksen min er utsolgt og jeg har nå prøvd flere merker og alle butikkdamene sier at håret blir stivt! men når jeg kommer hjem å prøver så er det jo det mest mykeste og dårligste greiene jeg har prøvd. Jeg skal ha håret til å bli helt stivt og med en gang og at det ikke blir mykere når temperaturen øker! Jeg skal ha håret til å stå rett opp og trenger noe STERKT noe! Noen som vet om noen merker ???? Det absolutt sterkeste voksen som finnes på markedet må være Dax Wax (rød boks, tror jeg har husket rett navn). Selges bl.a. på Magic på Oslo City og ofte på afrikanske hårsalonger. Det er et søl uten like ettersom du trenger spesialshampo for å fjerne voksen fra håret igjen. Jeg bruker derfor bare Fudge firm hold 2.
Jokke Skrevet 3. juli 2004 Forfatter #7 Skrevet 3. juli 2004 Det absolutt sterkeste voksen som finnes på markedet må være Dax Wax (rød boks, tror jeg har husket rett navn). Selges bl.a. på Magic på Oslo City og ofte på afrikanske hårsalonger. Det er et søl uten like ettersom du trenger spesialshampo for å fjerne voksen fra håret igjen. Jeg bruker derfor bare Fudge firm hold 2. TUSEN TAKK Veronal!!!! :D :D :D :D :D Nå står håret rett opp i alle kanter og den blir der!!! Sterkere enn den forrige denne her. Helt suverent!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå