Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sammen med en fantastisk (for det meste) alenepappa i 2 år. Men nå har følelsene mine dabbet av og de har ikke kommet tilbake. Har nå gått en uke uten noen følelser, jeg går bare og er tom, føler ingenting når jeg ser han, han er borti meg, ligger inntil meg, kysser meg.. Alt som hadde så stor betydning før..

Det er ikke uten grunn, det har skjedd endel i det siste mellom oss i det siste som har gjort at følelsene mine bare har forsvunnet. Og det er så fæl følelse!

Han vet dette, jeg har sagt det. Grunnen til at jeg fortsatt er sammen med han er fordi at han nekter å la meg gå, jeg "venter" på følelsene igjen, vi finner på ting, prøver å få opp gnisten, og at jeg har et veldig godt forhold til datteren hans..

Jeg vil ha følelsene tilbake! Men er dette mulig??

Må jeg bare begynne å innse at jeg må gjøre det slutt? Får ikke til å se for meg livet og hverdagen uten han, alt er bare fjernt, og jeg er jo så glad i han.. Og han i meg.. Hva om jeg angrer? Hva om jeg aldri vil finne en så fantastisk mann igjen, og om følelsene kommer tilbake, men da er det for sent?

Så mange tanker.. Noen som har tips til meg? :(

Anonymous poster hash: 0e0f7...1c0
Videoannonse
Annonse
Gjest earthquake
Skrevet

Det har skjedd med meg og. Slutt å tenke at du skal føle noe hele tiden, og tenk heller over at dere trives sammen og er glade i hverandre.

Man må ikke kjenne en varme, fyrverkeri eller hva det nå enn er hver eneste dag :) Gikk helt fint med oss, selv om jeg var kjempenervøs når jeg var midt i det selv.

• Liker 4
Skrevet

Hvis du føler at du må gå ifra han etter en uke uten "følelser" så burde du egebtlig gjøre det. Høres ikke ut som det er så mye som skal til da, så for hans skyld burde du gjøre det. Har selv vært sammen med kjæresten min i to år, og hvis jeg skulle gjort det slutt alle gangene jeg ikke hadde "følt" noe, så ja..

Anonymous poster hash: 51cfe...e44

• Liker 1
Gjest Stining
Skrevet

Mulig det er forelskelsen som har gått bort? Den varer i ca 2 år sier de. Men du kjenner jo best selv om dette er en du har følelser for personen. Men av erfaring så vil den kilingen i magen forsvinne etterhvert, men man kjenner jo om man er mer glad i personen enn kun en venn :)

Skrevet

Mulig det er forelskelsen som har gått bort? Den varer i ca 2 år sier de. Men du kjenner jo best selv om dette er en du har følelser for personen. Men av erfaring så vil den kilingen i magen forsvinne etterhvert, men man kjenner jo om man er mer glad i personen enn kun en venn :)

Skal en forelskelse vare i 2 år :O Hva slags forhold er jeg i da. Har vært sammen med han i 6 mnd og føler meg ikke forelsket lenger.

Anonymous poster hash: 47dc0...4b6

Gjest brutal_mann
Skrevet

Hva er det som har skjedd mellom dere? Umulig å gi råd uten å ha dette perspektivet med.

Skrevet

Forelskelser varer vanligvis i 6 mnd til ett år, men KAN også vare inntil to år, og av og til lengre.

Det varierer fra person til person.

Anonymous poster hash: a8a60...acd

Gjest Stining
Skrevet

Hva med å gjøre noe sammen? Noe som pleier forholdet. Hyttetur, fjelltur, spille tennis, massere hverandre...rett og slett lag minner sammen...hva om helst, bare dere gjør noe dere begge liker, og fokuserer på hverandre. Bare det å ta et par glass vin sammen og komme på en liten snurr kan gjøre at det blir lettere å snakke sammen. Del noen hemmeligheter f.eks, ha litt dype samtaler.

Forholdet vårt er noen ganger litt "dødt", men våkner til live igjen etter vi har gjort noe sammen, eller bare hatt en god prat :)

Skrevet

Hva er det som har skjedd mellom dere? Umulig å gi råd uten å ha dette perspektivet med.

Jeg digger at du har gått fra å være brutal og ikke fremstå særlig hyggelig, til å svare fornuftig i tråder. Og å spørre litt mer om hva som har skjedd før du gir råd.

Sier meg enig med brutal_mann, TS. Om du bør bli i forholdet, kommer an på hva som gjorde at følelsene forsvant.

Anonymous poster hash: bd78a...7c7

Skrevet

Jeg har forresten merket et mønster hos meg selv. En fyr er i livet mitt i mer eller mindre to år, før jeg "går lei"... Så det er noe i det, men tviler på at det er tilfellet hos TS, siden følelsene ikke dabbet "uten årsak".

Anonymous poster hash: bd78a...7c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...