AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #1 Skrevet 19. august 2014 Hei, jeg har ei god venninne som nylig ble singel. Det var et pent brudd og de skiltes som venner, men det kan virke som han fortsatt har følelser, mens hun bare vil unngå å såre han. Uansett, har vi hatt en god tone hele sommeren og tilbringt mye tid sammen, så fort hun ble singel begynte vi å sove sammen, ha filmkveld sammen osv, vi rotet aldri eller noe, mye mulig pga manglende insiativ fra meg da hun er en ganske forsiktig og sjenert jente. Men hun viste helt klart interesse og når vi pratet sammen om det kom vi frem til at vi var nysgjerrige på hverandre, men at ingen var forelsket. Etter en liten stund fikk hun kalde føtter og sa hun trengte tid som singel, og vi ble enige om å være venner. Mye mulig at dette er pga eksen som ringer flere ganger i uken, maser om besøk hele tiden og han vet også hvem jeg er og er selvfølgelig sjalu, selv om hun unngår å nevne at hun er med meg så mye som hun er. Det som plager meg er at hun etter dette har tatt avstand til alt fysisk. Er hun plutselig iløpet av et par uker ikke tiltrukket av meg lenger, eller hva kan det være? Vi er sammen som venner nå men jeg håper at ting kanskje utvikler seg, men føler at hun kanskje prøver å unngå å få nye følelser for meg og heller beholde meg som venn? Hun har også hittil konsekvent avvist andre gutter som prøver seg. Vi har det sinnsykt bra sammen så jeg håper jo at vi kanskje kan ta ting litt videre når hun er klar, men vi har jo kjørt den veien en gang allerede alt for tidlig så føler det blir litt kleint hvis jeg skal mase på for myeAnonymous poster hash: c5a3b...25f
Commander Skrevet 19. august 2014 #2 Skrevet 19. august 2014 (endret) Virker som du har blitt frienzoned. Muligens pga av mangel på initativ / for lite progresjon i "dating" perioden, alternativt du var en skulder i en tung periode og den er over. Trur heller ikke du skal undervurdere behovet for å bare tenke på seg selv etter et brudd. Tror dette toget er gått for denne gang, nå er det deg hun ikke vil såre ved å ha gradvis mindre kontakt. Endret 19. august 2014 av Commander 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #3 Skrevet 19. august 2014 Det som er rart er at hun har kjent meg lenge før denne "datingperioden". Trodde egentlig jeg var friendzonet for flere år siden. Og kontakten dabber ikke av.. Kun det fysiske, når vi har vært ute sammen blir hun ofte med meg hjem istedet for å dra hjem selv osv, synes det er litt merkelig.. Mulig hun trenger en trøste skulder, men jeg håper jo fortsattAnonymous poster hash: c5a3b...25f
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #4 Skrevet 19. august 2014 Jeg lurer egentlig på hva jeg bør gjøre, jeg har noen andre jenter som er intr som jeg har unngått å gjøre noe med pga denne jenta.. Ikke at det gjør meg noe å droppe dem, men jeg vil ikke ødelegge ting ved å rote meg borti andre, om hun roter med andre er det selvsagt en helt annen sak, men det har hun ikke gjort. Jeg har hatt et lignende vennskap tidligere og da endte vi opp med å bli sammen etter en stund, så man vet jo aldri. Anonymous poster hash: c5a3b...25f
Gjest brutal_mann Skrevet 19. august 2014 #5 Skrevet 19. august 2014 Hvis du vil være fysisk og hun ikke så dropper du dama fra livet ditt.
Xollern Skrevet 19. august 2014 #6 Skrevet 19. august 2014 Etter "datingperioden" så var det egentlig jeg som sa jeg ikke ville ha noe mer fysisk. Men det falt fort tilbake igjen. Hun har aldri sagt hun ikke vil gjøre noe fysisk og er ikke avvisende, men får ikke noe særlig respons og hun tar ikke noe insiativ slik som tidligere. Kan virke som hun holder igjen eller at jeg er friendzonet men rart at hun da i det hele tatt skulle vist insiativ tidligere. Kutte henne fra livet er lettere sagt en gjort, er jo glad i jenta
Tba Skrevet 19. august 2014 #7 Skrevet 19. august 2014 (endret) ...osv, vi rotet aldri eller noe, mye mulig pga manglende insiativ fra meg da hun er en ganske forsiktig og sjenert jente. Men hun viste helt klart interesse og når vi pratet sammen om det kom vi frem til at vi var nysgjerrige på hverandre, men at ingen var forelsket. Etter en liten stund fikk hun kalde føtter og sa hun trengte tid som singel, og vi ble enige om å være venner. . Anonymous poster hash: c5a3b...25f Tror du har kjernen til problemet ditt her. Begge er forsiktige og ingen av dere tar insentativ. Da stopper ting opp. Endret 19. august 2014 av Tba
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #8 Skrevet 19. august 2014 Du er inne på noe, men vi har fortsatt ikke et 100% platonisk vennskap. Så jeg vil ikke gi opp før jeg er helt sikker på at hun ikke ville noe mer. Det kan virke som hun har et godt øye til meg men at hun holder igjen. Jeg vet jo at jeg er kjekk og snill og grei, og vi har helt super kjemi.. Skjønner liksom ikke at hun ikke kan like meg.. Anonymous poster hash: c5a3b...25f
Tba Skrevet 19. august 2014 #9 Skrevet 19. august 2014 Hun liker deg nok, men det kan nok tenkes at hun ønsker å høre at du mer enn bare "nysgjerrig" på henne.
Gjest brutal_mann Skrevet 19. august 2014 #11 Skrevet 19. august 2014 Hva med å spørre henne? Og la KG ligge øde til evig tid? Er du gal?! Hvis folk begynner å snakke sammen så er det jo lite igjen av hele kg 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #12 Skrevet 19. august 2014 Hva med å spørre henne? Spørre henne om hva jeg bør gjøre? Jeg vet at hun ikke vil gå i noe forhold med meg nå, men hun ville samtidig ikke utelukke det frem i tid. Anonymous poster hash: c5a3b...25f
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #13 Skrevet 20. august 2014 Hva bør jeg gjøre for å unngå å bli stempla som venn da? Henge rundt henne uten noen form for fysisk kontakt er vel kanskje ikke det lureste? Eller er det sånn at hvis man synes en person er attraktiv havner han aldri i friendzone? Anonymous poster hash: c5a3b...25f
Ellevill Skrevet 20. august 2014 #14 Skrevet 20. august 2014 Spørre henne om hva jeg bør gjøre? Jeg vet at hun ikke vil gå i noe forhold med meg nå, men hun ville samtidig ikke utelukke det frem i tid.Anonymous poster hash: c5a3b...25f Dette hadde det jo vært greit å opplyse om i åpningsinnlegget. Men uansett, ingen vet hva hun tenker. Men om jeg hadde sagt det til noen, hadde det nok betydd at jeg hadde likt ham godt og ikke noe særlig mer. Man kan ikke "vente" litt med å bli forelsket. Enten så blir man forelsket eller ikke, det er liksom ikke noe som skal passe i en tidsskjema eller planlegges.Hvorfor vil hun ikke gå inn i et forhold med deg nå?Og hvorfor vil hun ikke utelukke det senere?Og hvis dere har fortalt hverandre at ingen av dere er forelsket, tror kanskje hun at det fortsatt er tilfellet hos deg?Noen gode, konkrete råd har jeg ikke, annet enn at dere snakker sammen om det. Kanskje hun hadde "våknet" hvis du hadde begynt å bevege deg litt ut av deres boble og også hadde kontakt med andre jenter. Men ikke flørt med andre/gi noen forhåpninger andre bare for å lokke til deg henne/gjøre henne sjalu. Det er ikke pent mot de andre som blir "brukt".
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #15 Skrevet 20. august 2014 Hun vil ikke gå inn i et forhold med meg fordi hun nettopp kom ut av et annet, og kan love at det hadde blitt et rabalder spesielt hvis det var meg hun gikk inn i et forhold med, pga eksen er sjalu på meg fra før. Det er ikke det at hun fortsatt føler noe for han fordi hun unngår han såfremt det lar seg gjøre, men hun bryr seg jo selvsagt og vil ikke såre han, og han har tydelig følelser for henne fortsatt. Hun sa også at hun ikke var klar for nye følelser og at saken hadde stilt seg annerledes hvis det hadde skjedd noen måneder senere. Jeg skrev jo det at jeg har et par andre jenter som er interessert, og hun går jo litt imellom, som f. Eks at hun la seg med meg på nach når det var ganske klart at hun andre jenta hadde tenkt å legge seg med meg, samtidig sier hun jo til meg at hun ikke vil hindre meg i å rote med jenter. Og hun tar avstand fra andre gutter selv... Det er veldig vanskelig, men hun behandler meg nesten som en kjæreste men uten at vi har sex og roter. Men det kan like godt være fordi hun merket at jeg ble litt såra når hun syntes ting gikk litt fort frem tidligere og at hun heller holder igjen til hun er klar. Jeg må nesten bare se hva som skjer fremover. Jeg har spurt henne rett ut tidligere om hun bare ville være venner og at det var helt greit, men det har hun bare unngått å svare på.. Også er hun ikke helt typen til å tråkke på folk, veldig sympatisk, snill og forsiktig jente.. Anonymous poster hash: c5a3b...25f
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #16 Skrevet 20. august 2014 Og sånn sjaluspill har jeg vært med på før og vil helst unngå det. Ble bare til at vi såra hverandre mer og mer. En annen jente riktignokAnonymous poster hash: c5a3b...25f
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #17 Skrevet 20. august 2014 Virker bare som at hun er redd for å miste deg. Uten at det betyr at hun er interessert i deg som kjæreste. Virke også som hun mener at hun vil være singel. Derfor tar hun avstand for å FORTSATT være singel. Noe du også kommer til å bli hvis du skal fortsette med å være en slik dott som mener du skal vær trofast mot en person som ikke kan tenke seg å ha deg som noe annet enn en venn. Anonymous poster hash: e1cf5...472
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #18 Skrevet 21. august 2014 Så du mener jeg bør gi meg selv frie tøyler? De andre jentene er ikke noe jeg ser på som kjærestemateriale, så det gjør meg ikke så mye å være trofast utenom at jeg ikke får sex. Jeg har ikke avtalt med henne at jeg skal være trofast, er bare det at jeg tenkte at viss det var noe kunne det ødelegge hvis hun fant ut av det. At hun vil være singel for øyeblikket har du helt rett i og hun har sagt det selv også, men mener du at det hun sa om at ting kunne forandre seg over tid var en hvit løgn da? Når jeg mener avstand fra andre gutter tenkte jeg ikke på dating, men at hun ikke flørter når hun er ute osv, hun henger stort sett på meg hele tiden. Har kjent henne gjennom 2 forhold og sist var hun mye mer på andre gutter når hun var singel. Da var det ikke noe mellom oss da, jeg hadde dame på det tidspunktet. Det har aldri vært noe mellom oss bortsett fra litt uskyldig kyssing på fylla. At hun er redd for å miste meg er jo hennes problem. Jeg setter pris på ærlighet og hvis jeg føler hun tråkker på meg eller at grunnen til de miksede signalene er fordi hun er redd forbi såre meg kommer jeg til å kutte henne tvert. Anonymous poster hash: c5a3b...25f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå