Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ei jente som lurer på en ting... Hvor nær kan man være en guttevenn uten at det blir rart? Jeg har en guttevenn som jeg rett og slett elsker og vil dø for, men jeg har ikke seksuelle følelser for han for å si det sånn. Han er i tilegg ganske så kjekk, men det er bare helt ikke tilfelle å bli noe mer med han og det er gjensidig. Begge er og hetro og single.

Venninnene mine synes det er rart at man kan være så god venn med en gutt, hva er normalt? Erfaringer? eller er venninnene mine litt rare?

Anonymous poster hash: b81af...422
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ei venninne som var så god venn med en gutt.. Så lå de sammen. Trenger ikke si mer enn det!

Anonymous poster hash: e82e0...e19
  • Liker 4
Skrevet

Jeg hadde en sånn guttevenn. Da jeg fiķk meg kjæreste tok han ikke så mye mer kontakt. .

• Liker 3
Skrevet

Jeg og hadde en sånn kompis. En som virkelig var en ekte venn og jeg var sikker på at vi skulle være bestevenner for alltid. Alle spurte når vi skulle få øynene opp for hverandre, men det var ikke slik mellom oss i det hele tatt. Da han fikk seg dame sluttet han omtrent å prate med meg fordi hun var sjalu. De giftet seg, og jeg ble ikke invitert i bryllupet engang.

Sånt er fryktelig trist. Spesielt når jeg er typen som mye lettere blir venn med gutter enn med jenter, men så når man får seg kjæreste på hver sin kant så blir det komplisert. Kan bli ganske ensomt til slutt.

Skrevet

Jeg tror det kan være mulig. Har flere venner av motsatt kjønn selv, og jeg kutter ikke kontakten selv om jeg blir sammen med en annen.

Ei av dem har vært med i over 20 år, litt varierende hvor mye kontakt vi har da vi ikke bor på samme sted, men hun vil alltid være der. Om en ny kjæreste skulle kreve at jeg kuttet kontakten helt med mine venner, hadde hun ikke blitt kjæresten min...

• Liker 2
Skrevet

Det trenger aldri å bli rart uansett hvor nære man er, men etter min erfaring er minst en av partene tiltrukket av den andre, og det gjør at vennskapet kanskje er bygget på litt feil premisser

Anonymous poster hash: 30ac1...c2b

• Liker 4
Skrevet

Jeg hadde en sånn kompis. Selv når jeg hadde type var vi BFFs. Så fikk han seg dame.

Gjest _LilleMy
Skrevet

Det er fullt mulig, helt til den ene får seg kjæreste som mange nevner her.

Skrevet

Hvor ofte har dere kontakt med hverandre, dere som har / har hatt guttekompiser som er nærme..
Er det vanlig å snakke i telefon, gjerne flere ganger om dagen? :fnise:

Anonymous poster hash: e75d5...6a0
Skrevet (endret)

Jeg hadde veldig mange guttevenner før. Kommer bedre overens med gutter enn jenter fordi mange jenter lager så mye drama. Jeg snakket med dem flere ganger om dagen og vi kunne snakke om alt. Så fikk jeg type som var ekstremt sjalu og jeg har nå kun kontakt med to av dem, og vi snakker ikke mer enn noen ganger i måneden.

Nei, jeg lå ikke med dem.

Endret av Askmeagain89
Gjest Awzm me
Skrevet (endret)

Jeg hadde en sånn kompis. Selv når jeg hadde type var vi BFFs. Så fikk han seg dame.

Akkurat samme som med meg! Kjedelig når de nye kjærestene deres ikke har tillitt nok til kjærestene sine, eller de som glemmer vennene sine når de får kjæreste

Endret av Awzm me
Skrevet

TS her, er det nesten ingen her som har kontakt med vennen deres etter at de fikk seg kjæreste.. jeg kan liksom ikke tenke meg å miste han som venn hvis han gjør det. Jeg er kanskje litt genuint interessert i at han skal ha det bra, og håper han finner seg en flott dame.. som er snill, da også akseptere meg, men dere gjør meg litt bekymret.. :-/

Anonymous poster hash: b81af...422
Skrevet

Min beste venn er gutt. Vi har vært bestevenner i mer enn 10 år. Ingen av oss kunne tenkt oss å være noe mer enn venner. Synes ikke det er rart i det hele tatt.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Tja... Mine venninner opp gjennom årene forsvinner en etter en etter hvert som de finner seg en stabil partner. Det er slik livet er. Ser ikke hvorfor en skal gjøre noe stort poeng av dette :vetikke:

• Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet

Jeg og hadde en sånn kompis. En som virkelig var en ekte venn og jeg var sikker på at vi skulle være bestevenner for alltid. Alle spurte når vi skulle få øynene opp for hverandre, men det var ikke slik mellom oss i det hele tatt. Da han fikk seg dame sluttet han omtrent å prate med meg fordi hun var sjalu. De giftet seg, og jeg ble ikke invitert i bryllupet engang.

Sånt er fryktelig trist. Spesielt når jeg er typen som mye lettere blir venn med gutter enn med jenter, men så når man får seg kjæreste på hver sin kant så blir det komplisert. Kan bli ganske ensomt til slutt.

Er ikke det helt for J***** ?

Mange av mine beste venner er kvinner. Og jeg har heldigvis ikke mistet mange av dem enda :) Selv om flere er i forhold. Jeg har bare blitt kjent med typen deres også....går stort sett veldig greit. Bare fordel å utvide kretsen litt

Skrevet

Har flere gode venninner. Både gifte og single. Og verken kuttet kontakten med de når jeg har vært i forhold, eller de. Ingen av oss ønsker mer enn vennskap.

Min siste ex prøvde seg på at jeg ikke kunne ha venner av motsatt kjønn. Det lærte hun fort at ikke er et diskusjonstema engang. Ditcher ikke venner for ei dame...

Anonymous poster hash: 672a8...0bf

Skrevet

Jeg har noen gode guttevenner som jeg trivs godt med rett og slett fordi vi deler mange interesser, har ganske lik humor osv.
Han ene er vel tilnærmet en av mine beste venner. Dessverre så er det/har det vært følelser involvert fra begges side. Det ble aldri noe mer ut av det, men det kompliserte alt.

Jeg hadde også en annen guttevenn som jeg ble forelsket i, og nå har vi ikke kontakt lenger. Kjipt, for vi delte mange opplevelser sammen.

Men selv om jeg har kjæreste, så henger jeg fortsatt med gutter alene. Ingen av disse har kjæreste da... Typen min kommer godt overens med de, og han finnes ikke sjalu. Det er jeg sjeleglad for. Fungerer fint for oss. Jeg har jo også noen jentevenner.

Det er ganske godt mulig å være god venn med en gutt, men det kan oppstå følelser, og som noen over sa, vennskapet kan ha blitt inngått på feil premisser.

Anonymous poster hash: b383b...8b5
Skrevet

Jeg har flere nære guttevenner, jeg har ikke vært intim med noen av de, selvom vi har kjent hverandre i 10 år +/- . Jeg kunne aldri tenkt meg å kuttet de ut for en kjæreste, og heldigvis har jeg funnet meg en kar som syns det er helt greit! :)

Skrevet

Jeg hadde en sånn guttevenn. Da jeg fiķk meg kjæreste tok han ikke så mye mer kontakt. .

Rart at "guttevenner" har en tendens til å forsvinne når det skjer...

Anonymous poster hash: 05005...e7b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...