Gå til innhold

Morgengave til han?!? Hjelp!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Kjære dere!

Jeg gifter meg 3.august og har egentlig det meste på G, men en viktig ting mangler: Morgengaven til min kjære! Hva i himmelens navn skal jeg gi til min musikkfrelste mann som har alle de "opplagte" tingene: Klokke, lommeur, kikkert, mansjettknapper, skjorteknapper, etc...noe smykkemenneske er han definitivt ikke. Kan noen hjelpe meg?!? Jeg vil at det skal være noe personlig - og noe som varer...ikke ny fiskestang som han mister på sjøen på neste båttur....

Er supertakknemlig for svar!!

Hilsen lille meg :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har akkurat samme "'problem' ... det jeg har tenkt paa er aa prove male ett bilde. Liker godt ogsaa aa ta fotografi, saa kanskje prover ta ett bra bilde jeg kan forstoerre, ramme inn. KUnst har jeg ogsaa tenkt paa.

SOm liten side gave - hva med aa brenne cd med sanger som har spesiell mening for dere to.

Du sier han er musikkfrelst - noe utstyr til instrumentet? Trenger han nye forsterkere (kanskje veldig dyrt, har ikke peiling)? Noe du kan gaa videre paa der?

Har ogsaa hoert om en som tok bronseavskift av bryllupsinvitasjonen...

Haaper du finner paa noe - det er jammen ikke lett aa finne den perfekte tingen...

Gjest Romain
Skrevet

:-? Jeg sitter og sliter med samme problemet. Min tilkommende er av den sorten som er veldig flink til å kjøpe seg det han vil ha selv, og han kommer aldri til å ha på seg et smykke i hele sitt liv... En veninne av meg laget et pent hjemmelaget lite hefte med mange sider, på hver side hadde han skrevet en ting som han elsket ved sin tilkommende. Jeg synes det var en god ide, men det passer ikke til min kjære.

Håper du finner på noe

Lille my

Gjest Trollmor
Skrevet

Musikkfrelst, ja.Min kjære er fotballfrelst og jeg har bestillt tur til

England for at han kan dra på fotballkamp. Det har han ønsket å gjøre hele livet. Som en prikk over ièn har jeg ordnet det så han skal få møte en av spillerne på laget.Det er for ham bare en drøm!

Hva med å sende ham på en konsert han har ønsket å se, men aldri hatt mulighet til? Da har han i hvertfall et minne for livet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...