AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #1 Skrevet 18. august 2014 Har aldri vært plaget med dette selv, men jeg har sett at noen av samboers skjorter har gulnet litt under armene. Er det selve svetten eller deodoranten som gjør det? Anonymous poster hash: 38e73...c90
Gjest constance90 Skrevet 18. august 2014 #2 Skrevet 18. august 2014 Deodoranten. Prøv sticks og se om det hjelper
Minya Skrevet 19. august 2014 #3 Skrevet 19. august 2014 Kjøp BioTex spray og se om det funker på å fjerne deo-flekkene. Jeg klarte å få eksen min sine treningst-skjorter hvite igjen ved hjelp av den sprayen. Tar som oftest et par runder. Spray rikelig på flekken, la tørke over natta, spray på igjen og vask på den temperaturen t-skjorta tåler. Rinse and repeat om flekken ikke går bort i første forsøk.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #4 Skrevet 19. august 2014 Har hørt sitron også skal gjøre underverker på gule flekker under armene, tenkte jeg skulle prøve det på mine egne:) Anonymous poster hash: d998a...e86
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #5 Skrevet 19. august 2014 Jeg har fått de bort (vasker de på 60 grader når jeg ser det), men jeg bare lurte på hvorfor flekkene kom Så det er deodoranten altså og ikke svetten? Han bruker allerede en deodorant stick. Anonymous poster hash: 38e73...c90
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #6 Skrevet 19. august 2014 Jeg har fått dette på noen av skjortene mine :-( Funker disse triksene selv om skjortene ikke er hvite?(vil de blekes?) Har noen lyseblå blant annet Anonymous poster hash: e2fa8...58c
Minya Skrevet 19. august 2014 #7 Skrevet 19. august 2014 Jeg har fått de bort (vasker de på 60 grader når jeg ser det), men jeg bare lurte på hvorfor flekkene kom Så det er deodoranten altså og ikke svetten? Han bruker allerede en deodorant stick. Anonymous poster hash: 38e73...c90 Det er i hovedsak deoen som gjør det, i kombinasjon med svetten blir det en liten kjemisk reaksjon som gjør at deoen fester seg i tøyet. Over lang tid kan det føre til at t-skjorten blir misfarget, men som regel klarer du å fjerne de flekkene med bio-tex'en.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå