Gå til innhold

Har noen sett en lignende kjole?

Anbefalte innlegg

Gjest Livmora
Skrevet

Denne kjolen synes jeg er utrolig fin, men jeg skulle ønske jeg fant den i en annen farge. Den blå fargen er veldig pen, men den gjør at den ligner veldig på en annen kjole jeg har, og vil derfor ha noe som skiller seg fra den. Desverre finnes den bare i hvit og blå. Er det noen som har sett en lignende kjole noen sted? Da tenker jeg spesielt på overdelen. Jeg liker veldig godt utformingen i hals regionen. Jeg tror dette kalles en "boat neckline"?

Setter veldig pris på svar! Kunne tenke med den i en rød eller burgunder farge. Men kom gjerne med andre farger også :blomst:

post-75303-0-04664700-1408401447_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror dette kalles en "boat neckline"?

Niks! Ikke for å pirke, men for å hjelpe i søket. Boat neckline er mye bredere og ikke dyp, ganske tvers over. Dette er vel teknisk sett en helt vanlig rund hals, selv om det høres kjedelig ut (for fin var den!).

Anonymous poster hash: 83280...740

• Liker 1
Gjest Livmora
Skrevet

Niks! Ikke for å pirke, men for å hjelpe i søket. Boat neckline er mye bredere og ikke dyp, ganske tvers over. Dette er vel teknisk sett en helt vanlig rund hals, selv om det høres kjedelig ut (for fin var den!).

Anonymous poster hash: 83280...740

Takk for korrigering! Ikke så lett å finne hva man leter etter om man søker feil, hehe

• Liker 1
Gjest Whitestripes
Skrevet

Floyd har mange kjoler som likner på den der, og i forskjellige farger.

Skrevet

Men hvor kommer den blå kjolen du har bilde av fra, Livmora? Jeg likte den godt ;)

Anonymous poster hash: 73005...b97
  • 4 uker senere...
Skrevet

Men hvor kommer den blå kjolen du har bilde av fra, Livmora? Jeg likte den godt ;)

Anonymous poster hash: 73005...b97

Den er fra Forever new. De sender desverre kun til new zealand og Australia. Men de finnes på ebay! :-)

Skrevet (endret)

Tusen takk for svar!

Endret av Livmora

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...