AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #1 Skrevet 18. august 2014 Jeg har ikm imorgen. Den er forholdsvis stabil, men varierer med et par dager. Tok en test idag som var negativ. Kan jeg likevel være gravid?Anonymous poster hash: ff56a...d36
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #2 Skrevet 18. august 2014 Eh ja, er det ikke vanlig å teste etter ikm? Anonymous poster hash: 5d7a2...dca
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #3 Skrevet 18. august 2014 Eh ja, er det ikke vanlig å teste etter ikm?Anonymous poster hash: 5d7a2...dca Jeg syns "alle" her tester mange dager før ikm, så da følte jeg at det var kjørt..Anonymous poster hash: ff56a...d36 1
Harlekin Skrevet 19. august 2014 #4 Skrevet 19. august 2014 Jeg har ikm imorgen. Den er forholdsvis stabil, men varierer med et par dager. Tok en test idag som var negativ. Kan jeg likevel være gravid?Anonymous poster hash: ff56a...d36 Ja, det er klart du kan. De fleste vil nok få en svak strek før IKM, men ikke alle. Noen får ikke strek før flere dager etter. Eh ja, er det ikke vanlig å teste etter ikm? Anonymous poster hash: 5d7a2...dca Når man er aktiv prøver, er man gjerne veldig spent og utålmodig på resultatet, så da er det mange som begynner testingen flere dager før IKM.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #5 Skrevet 19. august 2014 Eh ja, er det ikke vanlig å teste etter ikm? Anonymous poster hash: 5d7a2...dca De fleste som prøver tester gjerne fra 10dpo TS: jeg hadde visst sen EL da jeg ble gravid, trodde IKM var men var bare negative tester, før det plutselig en dag var to streker. Anonymous poster hash: e36eb...a6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå