lineej Skrevet 2. juli 2004 #1 Skrevet 2. juli 2004 Hei Jeg er ny her, skal gifte meg 18 september, vi bestemte oss for bare to mnd siden. Så nå driver vi med forberedelsene ganske artig. Er jeg bitt av Bryllupsbasillen
Frk. Lykkelig Skrevet 2. juli 2004 #2 Skrevet 2. juli 2004 Gratulerer og lykke til med forberedelsene! Jeg giftet meg forrige helg, og vi hadde bare 3 måneder å forberede bryllupet på. Fikk mange god tips på denne siden, så bare stå på og spør når det er noe du lurer på. Det er maaaaange i din situasjon som har masse tips og råd å komme med.
Jeanine Skrevet 2. juli 2004 #3 Skrevet 2. juli 2004 til deg!! Her vil du virkelig få mange gode tips! Dette er plassen for å spørre og grave om absolutt alt du lurer på! vi gifter oss 28 august og har da hatt ca 10 måneder å planlegge på. Synes til nå at vi har hatt god tid, men begynner å bli redd for at jeg slapper litt for mye av.
liv Skrevet 2. juli 2004 #4 Skrevet 2. juli 2004 Gratulerer og velkommen, her er det mange kloke hoder!
Sita Skrevet 3. juli 2004 #6 Skrevet 3. juli 2004 Velkommen og lykke til med planleggingen, er ny her sjøl
Gjest Tex Skrevet 3. juli 2004 #7 Skrevet 3. juli 2004 Velkommen i gjengen! Jeg er ikke spesielt ny her, vi giftet oss for fem uker siden og vi holdt på i sytten måneder...... Nyt tiden godt!
Lullu Skrevet 4. juli 2004 #8 Skrevet 4. juli 2004 Velkommen!!! Veldig lett å bli smittet av bryllupsbasillen ja Gifter oss i oktober, har holdt på siden januar :-)
Ingeborg Skrevet 5. juli 2004 #10 Skrevet 5. juli 2004 Velkommen til oss! Her kan du plukke opp mange gode ideer, men det er fort gjort å bli hekta... Nå har jeg vært her i 15 måneder omtrent, og det er fortsatt en måned igjen...
AugustBrud'04 Skrevet 5. juli 2004 #11 Skrevet 5. juli 2004 Velkommen Mange fine tips å ta med seg herfra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå