Carmen_ Skrevet 2. juli 2004 #1 Skrevet 2. juli 2004 Hvis jeg skal ut i helgen har jeg litt lyst til å ta på meg en svart bukse, en svart babydoll-topp, og til dette vil jeg gjerne ha en knæsj-rød leppestift. Hørtes dette ille ut eller? Da tenker jeg på leppestift fargen... Har lyst til å kombinere dette med en ny gul blazer jeg har kjøpt, men har en liten feeling av at den kræsjer helt med det andre. Noen som har noen andre "ytterjakketips" å komme med? På forhånd takk
Hu i Svingen Skrevet 2. juli 2004 #2 Skrevet 2. juli 2004 Knæsj gul kan gå fint med knæsj rød hvis begge har samme tone, dvs. kald eller varm.. Mener nå jeg Syntes det hørtes stilig ut jeg
Carmen_ Skrevet 3. juli 2004 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2004 Knæsj gul kan gå fint med knæsj rød hvis begge har samme tone, dvs. kald eller varm.. Mener nå jeg Syntes det hørtes stilig ut jeg Ja, enig i det. Men jakka mi er i lys gul pastell...syns kanskje ikke det passer helt (?) Så nå driver jeg og roter i skapet etter en annen jakke... Søren at jeg ikke har en knæsj-farga jakke, jaja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå