Gå til innhold

Trenger seriøs hjelp med profilen min...

Anbefalte innlegg

Gjest Tassen10
Skrevet

... På møteplassen, evt med profilbildet mitt.

Tre besøkende i dag. Ei på 74, og ei på 72!!!

Friskt at også eldre tar skrittet inn på møteplassen, men litt utenfor den aldersgruppen jeg ser etter (jeg er 40). :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Friskt at også eldre tar skrittet inn på møteplassen, men litt utenfor den aldersgruppen jeg ser etter (jeg er 40). :)

Hva har du fortalt om i profilen din da?

Anonymous poster hash: 2c8a0...5a3

• Liker 1
Gjest Tassen10
Skrevet

Om meg selv. Hva jeg jobber med, hva jeg liker å drive med, hvor jeg er fra, hvor jeg bor, osv, osv...

Skrevet

Litt mindre kamferdrops og portvin, kanskje?

Anonymous poster hash: 257a3...61f
Gjest Whitestripes
Skrevet

:fnise:

Du er en sånn som eldre damer får lyst til å klype i kinnet og servere hjemmebakte boller til, da, vettu :)

Skriv heller litt om hvem du er, i stedet for hva du driver med. Altså, beskriv deg selv som person. Si også noe om hva du ønsker i en partner, og hva du ønsker i et forhold. Og ha et godt profilbilde.

Gjest Tassen10
Skrevet

:fnise:

Du er en sånn som eldre damer får lyst til å klype i kinnet og servere hjemmebakte boller til, da, vettu :)

Skriv heller litt om hvem du er, i stedet for hva du driver med. Altså, beskriv deg selv som person. Si også noe om hva du ønsker i en partner, og hva du ønsker i et forhold. Og ha et godt profilbilde.

Det skjer meg faktisk rett som det er :)

Det hender jeg må ta noen hjemmebesøk hos eldre i jobben og da vanker litt kaker og boller på Tassen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...