AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #1 Skrevet 18. august 2014 Hei dere nå trenger jeg litt tips. For ett år siden hadde jeg ons med en fyr. Det var mye alkohol i bildet. På morningen dagen etter stressa jeg fryktelig for å komme meg ut av leiligheten hans. Jeg var så flau over hva jeg hadde gjort, da jeg aldri har ons. Jeg våknet før han å tok på meg klærne og forsøkte å luske meg forsiktig ut!!! Hærregud er det mulig å være så ussel?? Han våknet å syntes det var veldig hyggelig at jeg var der. Jeg bare forsvant ut døra og sa vi snakkes. Samme ettermiddag da jeg var ute å luftet skallebanken kom han kjørende. Han stoppet å lurte på om jeg ville bli med. Jeg svarte at jeg trengte frisk luft. Jeg har ikke snakket med han siden, det er ett år siden nå. Men jeg har tenkt på han og hilst på han når vi har vært i samme området. Jeg sendte han mld på FB rett før sommeren i håp om å få en samtale der. Men han er ikke aktiv så den meld er fortsatt ulest. Hva skal jeg gjøre? Han er kjekk og en grei fyr. Noe for meg egentlig, synn at jeg rota det bort. Skal jeg sende han en sms? Blir det litt desperat? Anonymous poster hash: 1ff17...2d0
Gjest chisandra Skrevet 18. august 2014 #2 Skrevet 18. august 2014 Send han en sms, du! Og prøv å ikke stikke av hvis du får napp.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #3 Skrevet 18. august 2014 Hei dere nå trenger jeg litt tips. For ett år siden hadde jeg ons med en fyr. Det var mye alkohol i bildet. På morningen dagen etter stressa jeg fryktelig for å komme meg ut av leiligheten hans. Jeg var så flau over hva jeg hadde gjort, da jeg aldri har ons. Jeg våknet før han å tok på meg klærne og forsøkte å luske meg forsiktig ut!!! Hærregud er det mulig å være så ussel?? Han våknet å syntes det var veldig hyggelig at jeg var der. Jeg bare forsvant ut døra og sa vi snakkes. Samme ettermiddag da jeg var ute å luftet skallebanken kom han kjørende. Han stoppet å lurte på om jeg ville bli med. Jeg svarte at jeg trengte frisk luft. Jeg har ikke snakket med han siden, det er ett år siden nå. Men jeg har tenkt på han og hilst på han når vi har vært i samme området. Jeg sendte han mld på FB rett før sommeren i håp om å få en samtale der. Men han er ikke aktiv så den meld er fortsatt ulest. Hva skal jeg gjøre? Han er kjekk og en grei fyr. Noe for meg egentlig, synn at jeg rota det bort. Skal jeg sende han en sms? Blir det litt desperat? Anonymous poster hash: 1ff17...2d0 Hvor gammel er du ts? Og hvor gammel er han? Send ham en mld, det har du ingenting å tape på.Anonymous poster hash: a4d29...b6e
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #4 Skrevet 18. august 2014 Vi er i slutten av 30 åra. TsAnonymous poster hash: 1ff17...2d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå