Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan jeg gjøre for å få mindre lår?

Jeg vil ikke få større muskler på lår, men mindre.

Videoannonse
Annonse
Gjest Runforit
Skrevet

Du kan ikke punktslanke. Fettprosenten på hele kroppen må ned i såfall. Hvor mange cm er lårene da?

Høyde, alder og vekt?

Gjest Nanne70
Skrevet

Jeg har alltid hatt kraftige lår, og det eneste som har funket for meg, er jogging :) Du kan ikke punktslanke, men du kan til en viss grad punkttrene.

Gjest Runforit
Skrevet

Jeg har alltid hatt kraftige lår, og det eneste som har funket for meg, er jogging :) Du kan ikke punktslanke, men du kan til en viss grad punkttrene.

Joggin brenner fett og bryter ned muskler. Altså har du brent mer kcal enn du inntar og fått ned fettprosenten og gått ned i muskelmasse.

• Liker 1
Gjest Nanne70
Skrevet

Joggin brenner fett og bryter ned muskler. Altså har du brent mer kcal enn du inntar og fått ned fettprosenten og gått ned i muskelmasse.

Ja, så hvis man har kraftige/muskuløse lår og vil ha dem smalere, så blir de jo det :)

Gjest Jon Are
Skrevet

Det tror jeg ikke stemmer. Tror det er bare vektnedgang som gjør det dessverre. Kraftige lår har ofte mye fett på seg, og da må man ned i vekt.

Med hilsen fra:

Jon Are

Skrevet

Du må ned i fettprosent.

Du får større muskler i lår av jogging, men det er effektivt for å få ned fettprosenten. Så jogging kan være en god løsning, samt ligge i underskudd på kcal.

Anonymous poster hash: 0c81d...7ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...