Jinx Skrevet 2. juli 2004 #1 Skrevet 2. juli 2004 Trenger tips om skikkelig party musikk, som får en i godt humør ...
Gjest Miss Gemini Skrevet 2. juli 2004 #2 Skrevet 2. juli 2004 Personlig så blir jeg kanskje en smule i partyhumør men bare bittelitt av 80-talls musikk :oops:
Tusenfryd Skrevet 2. juli 2004 #4 Skrevet 2. juli 2004 Dr. Alban fx og annet fra 90-tallet. Og all mulig gla'disko fra de glade 80-årene selvsagt.
Gjest gjest1 Skrevet 2. juli 2004 #5 Skrevet 2. juli 2004 Driv å lastar party-musikk no, skal ha fest i morgon. Desse er bra: Ace of base - Cruel summer Anastacia - Left outside alone Are og Odin - Klapp klapp Cameo - Word up Cat Stevens - Seasons in the sun Christina Milan - Dip it low Darude - Feel the beat Dito - Sky DJ Bobo - There`s a party DJ Otzi - Hey Baby E-type - Paradise Eurythmics - Sweet dreams Female - Lambada (trance mix) Gigo D`Agostino - I`ll fly with you Grove Coverage - 7 years and 50 days Gunter - Ding dong song Haddaway - What is love Dragostea din tei - Haiducii In-Grid - In tango Kevin Lyttle - Turn me on Kira - I`ll be your angel La Bouche - Mr. Vain Lasgo - Surrender Rolling stones - Satisfaction Roxette - She`s got the look Underdog project - summer jam 2003 ... og alle i sommarmusikk-tråden til Madley! Tar gjerne imot tips eg og! :-)
Gjest Dodgy Lady Skrevet 2. juli 2004 #6 Skrevet 2. juli 2004 Den ultimate sommerCD!! Bobbysocks - La det swinge (Ingen over, ingen ved siden!!) Madonna - Like a virgin Samantha Fox - Touch me The Troggs - Wild thing Postgirobygget - Idyll, Beautifull, 23 Tommer +++ Gyllene Tider - Sommartider UB 40 - Red wine Paradisio - Bailando M.O-P - Cold as ice Rune Rudberg - Ut mot havet Og etpar sanger som jeg ikke husker hvem som har... Härligt, härligt The next episode (Dr.Dre?) Whistlesong
Tusenfryd Skrevet 2. juli 2004 #7 Skrevet 2. juli 2004 Og etpar sanger som jeg ikke husker hvem som har... Härligt, härligt Bjørn Skifs
Gjest Dodgy Lady Skrevet 2. juli 2004 #8 Skrevet 2. juli 2004 Bjørn Skifs Thank you!! Kanskje jeg finner den nå :rosasmil:
Bokalven Skrevet 3. juli 2004 #9 Skrevet 3. juli 2004 Folk er jammen forskjellige. Det meste av det over her får meg gretten og sur!
Gjest Gjesta Skrevet 3. juli 2004 #11 Skrevet 3. juli 2004 David Bisbal - Buleria Chenoa - Soy lo que me das Janis Joplin - Me and Bobby McGee Pretenders - 500 miles Nancy Sinatra - These boots are made for walking Chubby Checker - Let's twist again Kelis - Trick me House of Pain - Jump around Clea
Jinx Skrevet 3. juli 2004 Forfatter #12 Skrevet 3. juli 2004 Min stil - GLAD PARTY.. Foreløpig... Vil ha LANG liste Lionel Richie - Dancing On The Ceiling Blondie – Maria Sam And Mark - With A Little Help From My Friends Pretenders/div artister – Don’t get me wrong Bangles - Walk Like An Egyptian Safri Duo - Played Alive Raggle Taggle Gypsios – Raggle Taggle Gypsio Åge Aleksandersen – 4pils og en pizza MODS – Meg må du hilsa på
Gjest Gjesta Skrevet 3. juli 2004 #13 Skrevet 3. juli 2004 glemte og nevne en jeg alltid hører på: Michael Jackson (- Billie Jean) Clea
Catzy Skrevet 4. juli 2004 #14 Skrevet 4. juli 2004 Pink: Get this party started og Respect! Og Aretha Franklin: Respect, Think og et par til. Depeche Mode: Personal Jesus og Just can't get enough. Angelique Kidjo: Agolo catzy
Jinx Skrevet 6. juli 2004 Forfatter #16 Skrevet 6. juli 2004 Flere som kommer med på lista mi er : Bangles - Manic Monday Cameo - Word Up Chenoa - Soy lo que me das DJ Ötzi - Hey Baby Right said Fred - I'm to sexy The Pretenders - I Would Walk 500 Miles. Vil ha flere tips...
Gjest Virvel Skrevet 6. juli 2004 #17 Skrevet 6. juli 2004 Bryan Adams - Summer of '69 Gyllene Tider - När vi två blir en Maroon 5 - This Love Outkast - Hey ya, Roses Postgirobygget - Idyll, En solskinnsdag Room 5 - Make luv Los de Abajo - Cucumelo Merry Clayton - Yes
Jinx Skrevet 8. juli 2004 Forfatter #18 Skrevet 8. juli 2004 Flere som kommer med på lista mi er : Novaspace - Beds Are Burning (Extendet Version) Bryan Addams – Summer of 69 Gunther - Ding Dong Song Paradisio - Bailando (Discoteca Mix) Robert Palmer vs. Shake Before Use - Addicted To Love DJ Ötzi & Hermes House Band - Life Is Life Steve Harley & Cockney Rebel - Make Me Smile Mange jeg ikke har fått lastet ned enda.. Flere .........
Gjest Coolaid Skrevet 8. juli 2004 #19 Skrevet 8. juli 2004 Den ultimate partysang? Det må være "Jump around" med house of pain...... Samma når du spiller den, blir ikke ro i stua da.........
Gjest Miss Gemini Skrevet 8. juli 2004 #20 Skrevet 8. juli 2004 Beachboys: I get around The cure: boys don`t cry, friday I`m in love Bob Marley: buffalo soldier, is this love Får meg i gladhumør iallefall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå