AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #1 Skrevet 18. august 2014 ... Så sykt mange teite mennesker som finnes der ute! Menn som lurer, lyver, utro, bedrar, dumper en over en lav sko, alle slags mulige situasjoner oppstår i disse trådene her på forumet, man blir jo paranoid av mindre! Og før en eller annen mann rekker å nevne at kvinner også er sånn, JA, alle mennesker kan være sånn, men fy faen så mange på et og samme sted som blir omtalt her. Bare jeg som omtrent mister troen på alt som heter mann (kvinne) ? Anonymous poster hash: b1541...40f
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #2 Skrevet 18. august 2014 De aller fleste menn er snille og greie. De som ikke er det skriver vi om her Anonymous poster hash: a94af...da4 4
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #4 Skrevet 18. august 2014 ... Så sykt mange teite mennesker som finnes der ute! Menn som lurer, lyver, utro, bedrar, dumper en over en lav sko, alle slags mulige situasjoner oppstår i disse trådene her på forumet, man blir jo paranoid av mindre!Og før en eller annen mann rekker å nevne at kvinner også er sånn, JA, alle mennesker kan være sånn, men fy faen så mange på et og samme sted som blir omtalt her. Bare jeg som omtrent mister troen på alt som heter mann (kvinne) ? Anonymous poster hash: b1541...40f Enig! Jeg er en mann som opprettet profil her for å forsøke å forstå hvorfor jeg alltid blir sammen med damer med issues / eller om det er jeg som får frem det verste hos damer. Men etter å ha lest her inne har jeg neste begynt å miste troen på mennesket. På den ene siden har man mennesker som finner seg i alt mulig fra partneren fra utroskap og pervers ydmykende sex osv. Og på den annen side har man de som mener at det er dealbreaker i ett forhold om mannen ikke lager høylytte gryntelyder i senga.Anonymous poster hash: 22a56...879 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #5 Skrevet 18. august 2014 Nå er det vel mer sannsynlig at man leser om drittsekker, utrojævler og idiotiske menn og kvinner her på forumet enn de gode, snille menneskene. Kvinneguiden er jo en plass man trykker seg inn på for å stille spørsmål, spørre etter råd, søke svar på problemer, og da ofte problemer som omfatter utroskap, løgn, dårlig oppførsel fra partnerens side, usikkerhet, osv. Så da blir det vel gjerne sånn at det er det man ender opp å lese om. Er man i et lykkelig forhold med en snill, nydelig mann eller kvinne, er det vel heller uvanlig å dele det på Kvinneguiden. Det betyr imidlertid ikke at disse gode forholdene ikke eksisterer, fordi det gjør de jo. Jeg har på langt nær mistet troen på menneskeheten, eller kjærligheten, men det hender jeg bekymrer meg litt når jeg leser her inne. Jeg har bare møtt på de som jeg oppfatter som "litt idiot". Idiot i den grad at jeg totalt mister interessen, som er bare litt frekk, men frekk nok til at jeg ikke orker. Når jeg leser her inne er jeg redd for å møte på en av de kronidiotene, den skikkelig frekke, kanskje potensielt farlige mannen! Men jeg tror dømmekraften min er bedre enn som så!! Og kommer til å ta et hvert faresignal som nettopp dèt.... Anonymous poster hash: 72635...7e1
Gjest krokodillen Skrevet 18. august 2014 #6 Skrevet 18. august 2014 Selvfølgelig er det fletallet av trådene som dreier seg om negative opplevelser. Dette er jo tross alt er diskusjonsforum. Rart at du blir påvirket av det. KG er ikke representativt for alle forhold i norges land, såpass burde du skjønne
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #7 Skrevet 18. august 2014 Og KG er KG. Jeg har sikkert skrevet 10-12 forskjellige tråder om samme idioten. Og kanskje vi har bare en håndfull idioter vi deler på? KG er heller ikke et tverrsnitt av befolkningen. Du får bare en side av saken. Ikke les her inne om du lar deg påvirke. Anonymous poster hash: a94af...da4
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #8 Skrevet 18. august 2014 De aller fleste menn er snille og greie. De som ikke er det skriver vi om her Anonymous poster hash: a94af...da4 Nå er det faktisk mange mange menn som gir faen i kjerringa si også da. De fleste kvinner har da opplevd at forhold går i dass fordi mannen var utro. Anonymous poster hash: c068c...cb4 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #9 Skrevet 18. august 2014 Nå er det faktisk mange mange menn som gir faen i kjerringa si også da. De fleste kvinner har da opplevd at forhold går i dass fordi mannen var utro.Anonymous poster hash: c068c...cb4 De fleste? Nei, det tror jeg ingenting på. En ting er at de fleste ikke er utro, og en stor del av de som er det klarer å skjule det. Og igjen, kanskje han var utro fordi kjærringa var ei hurpe? Da teller det ikke. Du må jobbe litt med påstandene dine Anonymous poster hash: a94af...da4
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #10 Skrevet 18. august 2014 De fleste? Nei, det tror jeg ingenting på. En ting er at de fleste ikke er utro, og en stor del av de som er det klarer å skjule det. Og igjen, kanskje han var utro fordi kjærringa var ei hurpe? Da teller det ikke. Du må jobbe litt med påstandene dine Anonymous poster hash: a94af...da4 Hvis kjerringen var en hurpe, hvorfor er han sammen med henne i utgangspunktet? Er det liksom greit å bedra noen bare fordi man er misfornøyd? Da må man heller slå opp. Anonymous poster hash: 69678...911
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #12 Skrevet 18. august 2014 Hvis kjerringen var en hurpe, hvorfor er han sammen med henne i utgangspunktet? Er det liksom greit å bedra noen bare fordi man er misfornøyd? Da må man heller slå opp.Anonymous poster hash: 69678...911 Jeg svarte tullete, på et tullete spørsmål Denne tråden er meningsløs. Les på et annet forum å få troa tilbake. Dette er klagemuren, ta det for det det er. Anonymous poster hash: a94af...da4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå