Gå til innhold

Hvor lenge synes du det er akseptabelt å vente på mat på restaurant?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker restauranter som et litt finere enn Egon. Uten å være helt Bagatelle.. :)

Anonymous poster hash: 9aa52...b30

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja... 10 minutter på forretten og ca en halvtime, fra bestilling, på hovedretten.

Anonymous poster hash: d02b6...b70

Skrevet

Vanskelig å si, kommer an på hvor sulten jeg er der og da :fnise:

Men forrett renker jeg ca. 15min. Det er jo som oftest en enklere rett som ikke tar så veldig lang tid å lage. Når det gjelder hovedrett ca. 30min.

Men jeg er fornøyd, selv om hovedretten tar litt tid, så lenge alle rundt bordet får rettene samtidig! Jeg hater steder hvor de "glemmer" eller ikke har klar alle rettene. Dette har også skjedd på litt finere resturanter.

Skrevet

Jeg er ganske utålmodig av meg, vil helst ha maten på bordet innen 20-25 minutter. Det kommer jo litt an på hva jeg bestiller. Jeg har forståelse av at enkelte ting tar lengre tid å forberede. Men om jeg har ringt til Peppes og bestilt pizzaen før jeg drar hjemmefra, og likevel blir sittende en halvtime ved bordet og vente, da blir jeg sur :P

Anonymous poster hash: a1c4d...58f
Skrevet

Kommer an på hvilken rett jeg bestiller.

Bestiller jeg en rett som jeg vet det tar lang tid å tilberede, blir jeg ganske skeptisk hvis den serveres for raskt.

• Liker 4
Skrevet

Vanskelig å si, kommer an på hvor sulten jeg er der og da :fnise:

Men forrett renker jeg ca. 15min. Det er jo som oftest en enklere rett som ikke tar så veldig lang tid å lage. Når det gjelder hovedrett ca. 30min.

Men jeg er fornøyd, selv om hovedretten tar litt tid, så lenge alle rundt bordet får rettene samtidig! Jeg hater steder hvor de "glemmer" eller ikke har klar alle rettene. Dette har også skjedd på litt finere resturanter.

Enig med dette. Men hvis jeg ikke er kjempesulten (type på-tur-til-å-spise-bordet) kan jeg vente litt lengre om jeg har drikke og litt ventebrød.

Skrevet

Jeg synes det er greit å vente i rundt en halvtime, men jeg venter heller lengre fremfor å få maten etter 5 minutter... :haar:

Skrevet

mja hvis jeg er sulten blir jeg utålmodig, men jeg vil nå helst ha mat som er kokt eller stekt ordentlig da. Kan akseptere 30 minutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...