AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #1 Skrevet 18. august 2014 Tenker restauranter som et litt finere enn Egon. Uten å være helt Bagatelle.. Anonymous poster hash: 9aa52...b30
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #2 Skrevet 18. august 2014 Tja... 10 minutter på forretten og ca en halvtime, fra bestilling, på hovedretten. Anonymous poster hash: d02b6...b70
happiest Skrevet 18. august 2014 #3 Skrevet 18. august 2014 Vanskelig å si, kommer an på hvor sulten jeg er der og da Men forrett renker jeg ca. 15min. Det er jo som oftest en enklere rett som ikke tar så veldig lang tid å lage. Når det gjelder hovedrett ca. 30min. Men jeg er fornøyd, selv om hovedretten tar litt tid, så lenge alle rundt bordet får rettene samtidig! Jeg hater steder hvor de "glemmer" eller ikke har klar alle rettene. Dette har også skjedd på litt finere resturanter.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #4 Skrevet 19. august 2014 Jeg er ganske utålmodig av meg, vil helst ha maten på bordet innen 20-25 minutter. Det kommer jo litt an på hva jeg bestiller. Jeg har forståelse av at enkelte ting tar lengre tid å forberede. Men om jeg har ringt til Peppes og bestilt pizzaen før jeg drar hjemmefra, og likevel blir sittende en halvtime ved bordet og vente, da blir jeg sur Anonymous poster hash: a1c4d...58f
Dolce Skrevet 19. august 2014 #5 Skrevet 19. august 2014 Kommer an på hvilken rett jeg bestiller. Bestiller jeg en rett som jeg vet det tar lang tid å tilberede, blir jeg ganske skeptisk hvis den serveres for raskt. 4
Chord Skrevet 19. august 2014 #6 Skrevet 19. august 2014 Vanskelig å si, kommer an på hvor sulten jeg er der og da Men forrett renker jeg ca. 15min. Det er jo som oftest en enklere rett som ikke tar så veldig lang tid å lage. Når det gjelder hovedrett ca. 30min. Men jeg er fornøyd, selv om hovedretten tar litt tid, så lenge alle rundt bordet får rettene samtidig! Jeg hater steder hvor de "glemmer" eller ikke har klar alle rettene. Dette har også skjedd på litt finere resturanter. Enig med dette. Men hvis jeg ikke er kjempesulten (type på-tur-til-å-spise-bordet) kan jeg vente litt lengre om jeg har drikke og litt ventebrød.
Radon Skrevet 19. august 2014 #7 Skrevet 19. august 2014 Jeg synes det er greit å vente i rundt en halvtime, men jeg venter heller lengre fremfor å få maten etter 5 minutter...
makkapakka Skrevet 19. august 2014 #8 Skrevet 19. august 2014 mja hvis jeg er sulten blir jeg utålmodig, men jeg vil nå helst ha mat som er kokt eller stekt ordentlig da. Kan akseptere 30 minutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå