militærjenta Skrevet 18. august 2014 #1 Del Skrevet 18. august 2014 Hei! Jeg har flyttet inn i et kollektiv med fire andre jenter i sentrum i Bergen, og vi skal nå tegne eget strømabonnement. Vi kan svært lite om det noen av oss, så jeg håper noen kan komme med et godt råd til leverandør? Vi er interessert i å tegne abonnement for 1 år frem i tid. Hva er deres erfaringer på månedspris på strøm? Leiligheten vi bor i er ganske trekkfull og etterisolering er ikke gjort, så tipper vi må bruke varmekablene effektivt når vinteren kommer. I tillegg er det eksisterende nettverket i bygget svært dårlig, så vi behøver tips til det også. Så vidt jeg vet har vi ikke noe vegguttak hverken til tv eller nett - er det dette som kalles fiber? Så vi må nok kjøre på med en trådløs ruter eller noe liknende. Tips til et bra bredbånd? Vi er alle fem ganske ivrige på serietitting og nedlasting, så vi ser etter noe med god hastighet. Ettersom vi deler på fem ser jeg for meg at vi har råd til noe bra! Mottar tips med stor takknemlighet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #2 Del Skrevet 18. august 2014 Du bør i første runde se på hvem som kan levere i det aktuelle området og hva som kreves av tilkoblinger. Varmekabler trekker strøm og varmer dårlig. Kjøp inn frittsående ovner. Anonymous poster hash: c511a...db6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #3 Del Skrevet 18. august 2014 Skriv inn gateadressen dere bor på her så får dere opp hvem som leverer der og hvilke hastigheter som leveres. https://www.nyttbredband.no/ Anonymous poster hash: edd29...cf7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå