AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #1 Skrevet 18. august 2014 Skulle hatt tak i noen poser av dette, men finner ingenting om det når jeg googler. Noen som har sett det i det siste? http://www.consuming.co/2013/01/karamell-fra-freia/ Anonymous poster hash: eb290...4a1
Gjest constance90 Skrevet 18. august 2014 #2 Skrevet 18. august 2014 Den er nok tatt ut av produksjon. Den finnes hvertfall ikke på freias sider
goldenchanel Skrevet 18. august 2014 #3 Skrevet 18. august 2014 Europris har de til 19 kr Ihvertfall her, om du ikke har europris hos deg sender jeg gjerne en pose om du sender adresse på pm 1
Jonathan Geerts Skrevet 19. august 2014 #4 Skrevet 19. august 2014 Jeg beklager å måtte fortelle at Hassel smaken ikke lenger er tilgjengelig. Du kan fortsatt finne Kaffesmak i de større Rimi-, Rema-butikker samt ICA Supermarked. Den originale smaken kan fortsatt bli funnet hovedsakelig i de større COOP butikker (OBS, MEGA, Extra). Jeg håper du vil finne ditt favoritt produkt snart Hilsen, The Freia team
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå