Doge Skrevet 18. august 2014 #1 Skrevet 18. august 2014 Nå er jeg skikkelig lei (svææææære) edderkopper og stankelbein som kommer valsende inn i hybelen min støtt og stadig Gikk rundt med kryssordboka mi og dengte flere på veggen nå nettopp, og de er så store at det blir skikkelig søl som jeg ikke bare kan tørke bort med litt papir. Må vaske med klut! Var innom Jernia på lørdag og spurte om de hadde noe mot edderkopper, og de sa at de ikke hadde det, men jeg har hørt rykter om at det finnes noe man kan spraye dør- og vinduskarmer med som gjør at edderkopper holder seg borte. Stemmer det?
lesejenta Skrevet 18. august 2014 #2 Skrevet 18. august 2014 Jeg sprayer med Permentin, som jo faktisk pleier å selges på Jernia. Er en generell insektsspray. Det holder nok ikke borte alle sammen, men de som kommer inn finner du da oftere døde i et hjørne enn fullt levende på veggen. Ellers så gjelder det jo å støvsuge ofte, så de ikke få slått seg til ro noe sted.
Doge Skrevet 18. august 2014 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2014 (endret) Jeg sprayer med Permentin, som jo faktisk pleier å selges på Jernia. Er en generell insektsspray. Det holder nok ikke borte alle sammen, men de som kommer inn finner du da oftere døde i et hjørne enn fullt levende på veggen. Ellers så gjelder det jo å støvsuge ofte, så de ikke få slått seg til ro noe sted. Ja, de hadde flere typer Permetrin på Jernia Hvilken type bruker du? Den vanlige? Endret 18. august 2014 av Doge
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #4 Skrevet 18. august 2014 Permetrin funker som fy, men du må ikke spray det inne. Pass på å puste inn så lite som mulig av sprayen når du sprayer. Spray rundt vinduer (på utsiden) rundt dører (selvsagt også på utsiden) litt på bakken og litt på ytterveggene. Anonymous poster hash: 98a53...4d8 1
fresia Skrevet 18. august 2014 #5 Skrevet 18. august 2014 denne skal jeg kjøpe meg: http://www.jernia.no/produkt/-/vis-produkt/trinol-insektsmiddel/66940066 den funker veeldig bra på edderkopper har jeg hørt. har flytta inn i en kjellerleilighet nå i sommer og har stankelbein-edderkopper rundt inngangen, men har heldigvis ikke sett noen inne enda. bare et par småtasser, men liker jo ikke de heller da :/
Doge Skrevet 18. august 2014 Forfatter #6 Skrevet 18. august 2014 Permetrin funker som fy, men du må ikke spray det inne. Pass på å puste inn så lite som mulig av sprayen når du sprayer. Spray rundt vinduer (på utsiden) rundt dører (selvsagt også på utsiden) litt på bakken og litt på ytterveggene.Anonymous poster hash: 98a53...4d8 Da kjøper jeg Permetrin i morgen! denne skal jeg kjøpe meg: http://www.jernia.no/produkt/-/vis-produkt/trinol-insektsmiddel/66940066 den funker veeldig bra på edderkopper har jeg hørt. har flytta inn i en kjellerleilighet nå i sommer og har stankelbein-edderkopper rundt inngangen, men har heldigvis ikke sett noen inne enda. bare et par småtasser, men liker jo ikke de heller da :/ Kjøp den og si hvordan den funker
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #7 Skrevet 19. august 2014 Edderkopper og tusenbein er vanlig på steder der er mørkt og fuktig. Typisk kjeller miljø og uten vinduer. lever du bak nedtrukkede gardiner? Ta livsgrunnlaget fra krypene og du løser problemet. Evt. Snakk med Anticimex. Anonymous poster hash: 64874...197
QueenOfTheSidewalk Skrevet 2. desember 2014 #8 Skrevet 2. desember 2014 Fungerte det, voffi? Jeg har kjøpt noe spray greier, men nå har de jo forsvunnet.
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 2. desember 2014 #9 Skrevet 2. desember 2014 Er ikke edderkopper ment til á vaere lykke bringere til hjemmet? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå