AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #1 Skrevet 18. august 2014 En av bestevennene mine skal gifte seg til sommeren. Vi er begge to i en såkalt "firkløver". Alle ser på hverandre som sin beste venninne. Hun fortalte meg i dag at hun velger de to andre i gjengen som forlovere, ikke meg. Jeg satte bare opp et smil og sa at 'det går bra. Det er jo ditt bryllup og du velger jo det selv:)'. Men jeg er ganske lei meg. Føler meg veldig "tilsidesatt". Føler det hadde vært enklere om hun hadde valgt én av oss. Men sånn ble det ikke, og jeg respekterer jo det. Men blir jo veldig lei meg. Er det feil av meg å reagere på denne måten? Føler meg litt "mindreverdig"- for å si det sånn :-/ Er jo glad på de andres vegne, så er ikke det. Men, ja..Anonymous poster hash: 3411c...0fe
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #2 Skrevet 18. august 2014 Du har lov å være trist, men prøv å ikke gjør så mye ut av det =) Anonymous poster hash: 23af4...216 3
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #3 Skrevet 18. august 2014 Det var stygt gjort av henne. Hun kunne i det minste valgt én av dere!Anonymous poster hash: 22bef...7b4 4
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #4 Skrevet 18. august 2014 Ja fy faen jeg hadde blitt dritlei meg. Følt meg skikkellig utafor Åneiånei. Jeg hater sånn "forskjellsbehandling". Enten så kunne hun valgt kun en, eller hun kunne trukket (eller latt som om hun trakk), eller dere kunne avtalt at det skal gå på rundgang. Anonymous poster hash: 332ff...8e4 4
Gjest Ciegus Skrevet 18. august 2014 #5 Skrevet 18. august 2014 Helt idiotisk av henne å velge to forlovere når dere bare er en gjeng på fire. Forstår at det er sårt! 5
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #6 Skrevet 18. august 2014 Hvis du noen gang skal gifte deg, så velg de to andre som forlovere du og, så får hun stå utenfor. Anonymous poster hash: d4e8f...ae7 1
Strikkemamsen Skrevet 18. august 2014 #7 Skrevet 18. august 2014 synes det var dårlig gjort. enig med de over ,man setter ikke igjen en person. det synes jeg er unødvendig 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #8 Skrevet 18. august 2014 Jeg hadde også blitt lei meg... Anonymous poster hash: 1b480...114
Aryamili Skrevet 18. august 2014 #9 Skrevet 18. august 2014 Uff, skjønner at dette må være sårt.. Hun må jo velge selv, som du sier, men hadde nok vært bedre om hun bare hadde valgt en av dere, siden dere er et firkløver. Sender deg en varm klem
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #10 Skrevet 18. august 2014 Takk for støttende ord alle sammen. Godt det ikke bare er jeg som er super sensitiv Det får bare bli sånn det ble. Bryllupet blir sikkert koselig uansett! Takk igjen Anonymous poster hash: 3411c...0fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå