mon_nom Skrevet 18. august 2014 #1 Skrevet 18. august 2014 Håper jeg kan få hjelp av både de som driver på med nettdating og du som har funnet en match med nettdating. Det er jo slik at for å få mest mulig ut av nettdating er det lurt å oppgreadere seg som vip bruker. Egentlig er ikke jeg så giret på å gjøre dert, synest i utgangspunktet det blir litt dyrt. Som student ønsker jeg å bruke penger på andre ting. Har noen klart å funnet noe kjekke på nettet de har kontrakt med uten å være betalende.?
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #2 Skrevet 18. august 2014 Jeg valgte å betale, tilbud for 6 mnd eller noe sånt, på match.no for 4 år siden. Samme dagen som jeg betalte, bare noen timer etter, tok en fyr kontakt. Vi er i dag samboere og har et barn sammen Før når jeg ikke betalte så var det bare raringer som tok kontakt, og ofte desperate, maset og maset. Nei jeg går ikke ut med en fyr på 200kg, 35 år og ennå bor på gutterommet og lever på lommepenger så har ikke rå til å betale for nettdating. Altså jeg vet at ikke alle som ikke betaler bor på gutterommet, men om de er seriøs så betaler de. Og klart ikke alle som betaler er seriøse heller, noen er kun ute etter sex. Anonymous poster hash: 47f97...b3a 1
celinus Skrevet 19. august 2014 #3 Skrevet 19. august 2014 Damer trenger ikke betale på sjekkesteder på nett Bare bortkastede penger. 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #4 Skrevet 19. august 2014 Damer trenger ikke betale på sjekkesteder på nett Bare bortkastede penger. Både feil og gammeldags innstilling. Vi lever i 2014, en tid med likestilling, der kvinner jobber og tjener sine egne penger, og har like stort ansvar for å betale for seg som menn. Om man ikke gidder betale for medlemskap, men forventer at mennene skal ta seg av betalingen, og at mennene skal komme rekende på en fjøl og ta initiativ siden man selv ikke kan sende meldinger, kan man vente lenge på at noen av "god kvalitet" tar kontakt. Hadde jeg vært mann hadde jeg ikke giddet ta kontakt med en som ikke gadd betale for seg selv. Jeg har betalt både på sukker og møteplassen. Det å kunne ta initiativ selv er gull verdt. Anonymous poster hash: 1fc1a...cf6 1
nattsvermer Skrevet 19. august 2014 #5 Skrevet 19. august 2014 Jeg brukte sukker og fant ut at jeg ville betaler, for da kunne flere ta kontakt med meg. Funka bra det, har vært sammen med sukkerkjæresten min i over ett år nå
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #6 Skrevet 19. august 2014 Jeg betalte til slutt på møteplassen. Etter en ukes tid tok jeg kontakt med en gutt, og idag er vi sammen anbefaler å betale Anonymous poster hash: c663b...b51
celinus Skrevet 19. august 2014 #7 Skrevet 19. august 2014 Jeg har betalt på sukker før, men fikk like mange meldinger hver dag etter at jeg sluttet å betale. Så jeg ser ikke vitsen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå