AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #1 Skrevet 18. august 2014 Er det noe som heter det? Vi har vært sammen i ett år og han er konstant gretten, mener at vi "sitter fast" i hverandre osv. Likevel vil han gjerne sitte tett i sofaen og se film osv sammen, han blir fort sjalu og vil gjerne ha meg for seg selv. Noen ganger føler jeg at han er veldig forelsket, og så plutselig virker det som han er lei av meg. Vi har kjent hverandre siden ungdomsskolen, og var sammen noen år før vi skiltes som venner på grunn av forskjellige studier. Nå har vi blitt sammen igjen og har vært det ett år. Er denne rare perioden en fase? Går det over? Eller er han over meg?Anonymous poster hash: 06816...f46
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #2 Skrevet 18. august 2014 Ingen som har hatt lignende dilemma?Anonymous poster hash: 06816...f46
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #3 Skrevet 18. august 2014 Det kan hende det er bare en periode. Gi ham rom når han trenger det, sitt nærme han når han trenger det. Det er mulig han har problemmer på jobb eller noe sånt. Spør det er noe som opptar tankene hans siden han ofte er gretten. Snakk med ham rolig, ikke krev forklaringer, men heller vis omsorg og ønske til å hjelpe. Anonymous poster hash: 15a72...ea4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå