AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #1 Skrevet 18. august 2014 Jeg føler at samme hva jeg gjør er håret mitt fortsatt slitt/tørt, fra midten av håret og ned. Jeg retter håret ca en gang i mnd, eller mindre. Kurer håret mitt med redken extreme strength builder nesten vær hårvask. Og vasker håret hver tredje eller fjerde dag. Bruker minimalt med hårspray. Hvilke hårprodukter bruker du? Anonymous poster hash: 1fa88...7ed
Gjest _LilleMy Skrevet 18. august 2014 #2 Skrevet 18. august 2014 Anbefaler å klippe håret hver tredje måned, altså tuppene Jeg bruker bare sjampo og moroccanoil i tuppene etter jeg har dusjet. Retter sjeldent håret også, og klipper det hver tredje måned. Det blir aldri tørt eller slitt lenger, men det var veldig tørt før da jeg gikk lenger tid uten å klippe tuppene.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #4 Skrevet 19. august 2014 Den kuren fra Redken er en proteinkur ikke sant? Proteinkurer er kjempebra på slitt hår, men om du bruker den for ofte kan håret bli tørt. Bruk den maks én gang i uken og bruk en fuktighetskur resten av tiden. Olje hjelper også godt på tørt hår, men bruk en olje som kan trekke helt inn i hårstrået. Anonymous poster hash: 2e64f...df5
dillyduzit Skrevet 19. august 2014 #5 Skrevet 19. august 2014 Mitt tips er å sove med en god hårolje som en "kur" - for å deretter vaske håret grundig dagen etterpå. Har du prøvd leave-in balsamen til Extreme serien?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå