AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #1 Skrevet 18. august 2014 For to år siden ble det endelig slutt mellom meg og min såkalte mann i mitt liv. Det var fine 5 år men på slutten ble det litt vanskelig å holde ut. Min mann som tidligere var dømt for vold begynt å "prøve seg" på meg også så jeg stakk. Jeg var så sint og redd han i en lang periode at jeg flere ganger sa til meg selv "håper han dør så jeg slipper å være redd". I mellom tiden (skal ærlig innrømme det) gikk jeg inn på profilen hans på Facebook hver dag for å sjekke hva han drev med. Jeg vet at dette var tragisk men det var på en måte deilig å vite at han drev med fornuftige ting. Jeg såg at han holdt seg selv opptatt og dermed slapper jeg mer av. Da visste jeg at jeg ikke trengte å være redd for at han kommer heter meg. Nå har jeg vært og sett på profilen hans og det har ikke skjedd noe på flere måneder. Tanken på at han gjorde profilen sin privat har selvfølgelig slått meg men jeg begynner å lure på om han kanskje blitt utsatt for noe? Kanskje han hadde tatt livet sitt som han har prøvd på før opptil flere ganger? Hvordan skal jeg finne ut av dette? Anonymous poster hash: 94ad7...bf7
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #2 Skrevet 18. august 2014 Ringe ham? Anonymous poster hash: 89db9...fcb
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #3 Skrevet 18. august 2014 Hvorfor skal jeg ringe en eks jeg ikke har noe med å gjøre? Og det er gått 4 år siden bruddet? TsAnonymous poster hash: 94ad7...bf7
mon_nom Skrevet 18. august 2014 #4 Skrevet 18. august 2014 Har dere noen felles venner, som du kan spørre?
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #5 Skrevet 18. august 2014 Hvorfor skal jeg ringe en eks jeg ikke har noe med å gjøre? Og det er gått 4 år siden bruddet? TsAnonymous poster hash: 94ad7...bf7 FORDI DU SITTER OG LURER PÅ OM HAN ER DØD. Anonymous poster hash: 89db9...fcb 11
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #6 Skrevet 18. august 2014 Sjekk skattelistene, for eksempel. Anonymous poster hash: 14c99...aaa
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #7 Skrevet 18. august 2014 Har dessverre ingen felles venner i det hele tatt. Å ringe han for å spørre om han er i livet blir jo helt idiotisk. Jeg er bare nysgjerrig noe han ikke trenger å vite. TsAnonymous poster hash: 94ad7...bf7 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #8 Skrevet 18. august 2014 Finne ut av hvor han bor og se om det er navn på postkassen der han skulle ha bodd. Dessuten kan du jo ringe uten at nummeret ditt synes. Anonymous poster hash: 5e4da...44a
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #9 Skrevet 18. august 2014 Kanskje du kan ringe ham fra en god gammeldags telefonautomat og si du har ringt feil nummer eller noe? Anonymous poster hash: 047d4...191
Frk.K Skrevet 18. august 2014 #10 Skrevet 18. august 2014 (endret) Har dessverre ingen felles venner i det hele tatt. Å ringe han for å spørre om han er i livet blir jo helt idiotisk. Jeg er bare nysgjerrig noe han ikke trenger å vite. TsAnonymous poster hash: 94ad7...bf7 Ring med skjult nr å se om han tar tlf? er da ikke verre en det. Herlighet. Edit: Om han tar tlf, så legger du på uten å si noe. Barnslig, ja, men en løsning. Endret 18. august 2014 av Frk.K
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #11 Skrevet 18. august 2014 Hehe. Jeg søkte nettopp i skattelistene men fant ikke han i det hele tatt. Jeg vet ikke hvor han bor fordi når jeg søker opp navnet hans så dukker det opp andre folk med det navnet. Enten har han skjult sine opplysninger eller så vet jeg faktisk ikke. Prøvde å Google dødsannonse hans og se om det dukket opp men ingenting der heller føler meg som en detektiv nå :XAnonymous poster hash: 94ad7...bf7
mon_nom Skrevet 18. august 2014 #12 Skrevet 18. august 2014 (endret) Hvis han hadde jobb, va det en type jobb hvem som helst kan besøke? Eller du kan søke han opp i telefgonlatalogen å se hvor han bor å tilfeldigvis ta en tur i området å sjekke ut hvis det er mulighet for å se noe til han eller bare postkassa/bil :-p Postet hvis dette innlegget før jeg så ditt. Endret 18. august 2014 av Ellendo
Zzyzx Skrevet 18. august 2014 #13 Skrevet 18. august 2014 Sannsynligheten er vel større for at han sitter i fengsel enn at han er død. 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #14 Skrevet 18. august 2014 Dersom du virkelig, virkelig lurer så kan du kontakte folkeregisteret og be om informasjon. De oppgir om en person er død (men ikke noe annet nyttig som om han er i fengsel). Anonymous poster hash: 31be4...47b
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #15 Skrevet 18. august 2014 FORDI DU SITTER OG LURER PÅ OM HAN ER DØD. Anonymous poster hash: 89db9...fcb Tja. Hadde en eks fra flere år tilbake ringt meg med en sånn begrunnelse, hadde jeg lurt på hvilken psykiatrisk lidelse vedkommende slet med. Anonymous poster hash: 31c0d...d72
Caledonia Skrevet 18. august 2014 #16 Skrevet 18. august 2014 Om han var relativt aktiv på facebook, så er sannsynligheten stor for at veggen hans er full av hjerter, hvil i fred o.l om han er død. Kanskje han har hatt en facebookpause?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå