Gå til innhold

"Blir jeg brei over baken i denne?"

Anbefalte innlegg

Gjest Miss Gemini
Skrevet

Ok, jeg forventet meg vel egentlig ikke det helt store av denne boka som jeg fant på et bord merket "lett underholdning" i butikken, men det er sjelden jeg har blitt mer irritert som da jeg leste denne!

"Hylende morsom!" er Woman´s Journals mening. Jeg er absolutt IKKE enig! Hovedpersonen må da helt klart være syk?

Noen flere som har lest denne?

Hva mener dere?

Original tittel er: "Does my bum look big in this?", og den er skrevet avArabella Weir.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nysgjerrig på boka jeg nå...

Gjest Miss Gemini
Skrevet

Hehe..ja. Den hadde jo noen morsomme episoder også.

Det som egentlig irriterte meg mest ved boka, var at det på en måte ble framstilt som om det var den naturligste ting i verden å oppføre seg på den måten hovedpersonen gjorde, mens jeg mener at det hele virket ganske sykelig og at hun helt klart trengte hjelp!?

Vel vel. Boka var jo skrevet i dagbok-form, så man får jo egentlig bare hennes egne synspunkter på ting..

Gjest Poirot
Skrevet

Er det nok en slik bok som "alle kvinner" (unntatt meg) kjenner seg igjen i?

Skrevet

Tror dette må bli en ny sommerbok.

Høres artig ut.

På Haugen bok, står den i serien "bag of fun" sammen med et par andre herlige bøker. Feelgood for jenter over fjortis!

Gjest Miss Gemini
Skrevet

Ja, det er nok et forsøk på det.

Litt Bridget Jones, litt Ally McBeal, kanskje muligens litt Sex og singelliv, men absolutt ikke en god blanding etter min smak..

Gjest Gjesta
Skrevet
Er det nok en slik bok som "alle kvinner" (unntatt meg) kjenner seg igjen i?

Unntatt meg også...

Clea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...