AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #1 Skrevet 18. august 2014 Noen som kan anbefale et serum/ krem for å bekjempe frizz eller generelt holde håret rett? Anonymous poster hash: c5989...baa
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #2 Skrevet 18. august 2014 Har ikke funnet noe som bekjemper frizz i seg selv. Mange sier man kan glatte håret, men da får man stridt hår og frizz, fremfor bølgete/krøllete hår og frizz. I alle fall forsvinner ikke frizz hos meg bare fordi jeg glatter det. Eneste som hjelper mot mitt frizz hos meg er å tørke håret i en hestehale og pinne ned evt. lag med hårklyper. Ja, jeg får merke i håret etter strikk og klyper, men det lar seg rette ut med glattetang, det gjør ikke frizz. Ellers kan man jo kjemisk rette ut håret, altså en anti-permanent, men har ikke prøvd dette før så hva det gjør med frizz vet jeg ikke. Hår med frizz ofte er tørt, så unngå for mye varmebehandling, produkter, ol. Kur håret innimellom. Anonymous poster hash: a9a02...903
MissAlba Skrevet 18. august 2014 #3 Skrevet 18. august 2014 Jeg har skikkelig frizzy hår og bruker Moroccan (er det sånn det skrives?) Oil sjampo og balsam og hårkur. Så bruker jeg oljen i samme serie i tuppene. Så retter jeg det ut og enten så sprayer jeg med glanssprayen til MO eller så bruker jeg et serum i lengdene. Hvis jeg bare vasker det og lar det lufttørke så ser det ut som de runde kvistdingsene man ser på film fra ørkener som blåser rundt. Helt jævlig altså. Den dagen jeg oppdaget rettetangen ble livet mitt revulosjonert! Jeg blåser i de som sier at håret blir slitt for det går ikke an å ha mer slitt hår fra naturens side som meg. 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #4 Skrevet 19. august 2014 Jeg har skikkelig frizzy hår og bruker Moroccan (er det sånn det skrives?) Oil sjampo og balsam og hårkur. Så bruker jeg oljen i samme serie i tuppene. Så retter jeg det ut og enten så sprayer jeg med glanssprayen til MO eller så bruker jeg et serum i lengdene. Hvis jeg bare vasker det og lar det lufttørke så ser det ut som de runde kvistdingsene man ser på film fra ørkener som blåser rundt. Helt jævlig altså. Den dagen jeg oppdaget rettetangen ble livet mitt revulosjonert! Jeg blåser i de som sier at håret blir slitt for det går ikke an å ha mer slitt hår fra naturens side som meg. Kan jeg få se bilde av håret ditt når du har rettet/brukt disse produktene? Har samme problemet!Anonymous poster hash: 05829...aa7
MissAlba Skrevet 19. august 2014 #5 Skrevet 19. august 2014 Kan jeg få se bilde av håret ditt når du har rettet/brukt disse produktene? Har samme problemet!Anonymous poster hash: 05829...aa7 Eh, ja, men hvordan? Tok et kjapt bilde i speilet nå
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #6 Skrevet 19. august 2014 Eh, ja, men hvordan? Tok et kjapt bilde i speilet nå Bare å legge det ut her om du kan? Hvis ikke det er lett for å kjenne deg igjen, og du ikke vil bli gjenkjent såklart!Anonymous poster hash: 05829...aa7
MissAlba Skrevet 19. august 2014 #7 Skrevet 19. august 2014 Jammen jeg vet ikke hvordan jeg legger ut bilde
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #8 Skrevet 19. august 2014 Jammen jeg vet ikke hvordan jeg legger ut bilde www.bayimg.org - Lim inn linken. Anonymous poster hash: 432f8...e72
MissAlba Skrevet 19. august 2014 #9 Skrevet 19. august 2014 (endret) Haha, jeg klarte det! Edit: Fjernet Endret 19. august 2014 av MissAlba
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #10 Skrevet 19. august 2014 Haha, jeg klarte det! Edit: Nesten i hvert fall. Ble litt skjevt, men.. Tusen takk!! Synes du hadde veldig fint hår 😍Anonymous poster hash: 05829...aa7
MissAlba Skrevet 19. august 2014 #11 Skrevet 19. august 2014 Ja, etter en runde med oljer og rettetang så Skulle bare ønske jeg var en av de heldige som kunne vaske det, lufttørke også så det sånn ut! Krøller = tidstyv!
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #12 Skrevet 19. august 2014 Ja, etter en runde med oljer og rettetang så Skulle bare ønske jeg var en av de heldige som kunne vaske det, lufttørke også så det sånn ut! Krøller = tidstyv! Sååå enig! Jeg ser ut som om jeg er gal hvis jeg ikke gjør noe med det 😂 Kunne jeg ikke bare hatt skikkelige krøller, eller helt glatt hår?!🙊Anonymous poster hash: 05829...aa7
AnonymBruker Skrevet 30. august 2014 #13 Skrevet 30. august 2014 Jeg har også veldig frizzy hår for tiden. Aldri hatt så mye småhår før. Har prøvd rettetang og olje, men det hjelper ikke. Håret mitt blir fort fett også, så må ikke ha noe som tynger. Noen som har tips til produkter som faktisk funker? Anonymous poster hash: 30515...964
Natte Skrevet 30. august 2014 #14 Skrevet 30. august 2014 MoroccanOil har en fuktighetskrem for hår som skal roe ned frizz! Det er veldig bra! Og så har jeg en youtubelink jeg tror dere kan ha bruk for
AnonymBruker Skrevet 31. august 2014 #15 Skrevet 31. august 2014 MoroccanOil har en fuktighetskrem for hår som skal roe ned frizz! Det er veldig bra! Og så har jeg en youtubelink jeg tror dere kan ha bruk for Takk for tips! Anonymous poster hash: 30515...964
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå