momo Skrevet 18. august 2014 #1 Skrevet 18. august 2014 Nå som høsten kommer, er det noen som har tips om gode tykke strømpebukser til å bruke til kjoler. Nå har jeg flere fra H&M og fine de, men synes de kryper lett nedover. Jeg har litt former.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #2 Skrevet 18. august 2014 Jeg bruker strømpebukser fra Falcke. Kjempegode. Litt dyre i innkjøp men de varer i evigheter så de er vel verdt hver krone. Anonymous poster hash: 5de14...443
Gjest Lille-pus Skrevet 18. august 2014 #3 Skrevet 18. august 2014 Levante har 2 ullstrømpebukser jeg tar sjansen på å anbefale. - jeg bruker ullstrømpene deres, og de er de beste vinterstrømpene jeg vet om. Med ribber Uten ribber 1
momo Skrevet 19. august 2014 Forfatter #4 Skrevet 19. august 2014 Tusen takk for svar. Dessverre tåler jeg ikke ull, og burde helst ha bomull.
Gjest Lille-pus Skrevet 19. august 2014 #5 Skrevet 19. august 2014 Tusen takk for svar. Dessverre tåler jeg ikke ull, og burde helst ha bomull. Hvis du ikke er høyere enn 170, og synes mocca er en fin farve, så gjør du et urimelig godt kjøp her akkurat nå.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #6 Skrevet 19. august 2014 Vet ikke om LaMote har bomull, men ullstrømpebuksene som f. Eks. Obs har er både gode i passformen og tåler godt både bruk og daglig vask.Anonymous poster hash: 9215a...2f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå