Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg sliter med noe.. er det bare meg som syntes det er utrolig vanskelig å finne den perfekte bursdagsgaven til kjæresten?

Kjæresten min blir snart 19 år, og vi har vært sammen i over 2 og et halvt år. Hva burde jeg gi? Føler jeg burde kjøpe noe fint til han, siden vi har vært sammen så lenge.. har tenkt på et skopar han har ønsket seg lenge, en pulsklokke eller langrennsdress, siden vi trener mye sammen. Men føler at det ikke er så bra bursdagsgave.. hjelp meg!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Konsertbilletter

Festivalbilletter

Billetter til et show av noe slag (Top Gear lommer jo til Norge igjen)

Anonymous poster hash: 28b80...aa0

Skrevet

Sko, pulsklokke eller langrennsdress er jo kjempe fine gaver! Spesielt hvis du vet at det er noe han ønsker seg! :) :)

Skrevet

Sko, pulsklokke eller langrennsdress er jo kjempe fine gaver! Spesielt hvis du vet at det er noe han ønsker seg! :) :)

Vet ikke om han ønsker seg alt, jeg syntes at han trenger det hahah :fnise:

Skrevet

Du skrev jo selv at det var et skopar han ønsket seg?

Kjøp skoparet du, og ønsker du å gi ham noe personlig så lager du en liten ting til ham, avhengig av hva han liker.

Anonymous poster hash: 469cc...77c
Skrevet

Du skrev jo selv at det var et skopar han ønsket seg?

Kjøp skoparet du, og ønsker du å gi ham noe personlig så lager du en liten ting til ham, avhengig av hva han liker.

ja, skoparet vet jeg han ønsker seg :)

Skrevet

Han vil nok bli svært glad for det skoparet.

Ønsker du å gjøre noe personlig for ham kunne du kanskje ha gjort overrekkelsen av gaven til noe spesielt? Dere liker å trene, så kanskje dere kunne dra til ei turisthytte dere vet ofte er ledig? Ta med yndlingsmiddagen hans og tilberede ute i skauen dersom han liker sånt, og etter et godt måltid ta frem bursdagsgaven så han kan ha dem på seg til tilbaketuren?

Jeg ser at det er ulemper med dette forslaget, det gjør jeg. Å dra med seg masse pikkpakk på treningstur er ikke helt ideelt. Men er ideen HELT håpløs eller bare LITT håpløs? :fnise:

Skrevet

Hørtes utrolig koselig ut!! Problemet er at han ønsker seg finsko haha 😂 men skal vurdere forslaget. Han er i militæret nå så vet ikke om han har perm på bursdagen sin, så vanskelig å planlegge noe stort..

Gjest _LilleMy
Skrevet

Jeg ville gitt skoparet siden han har ønsket seg det lenge, det blir han nok kjempeglad for :) Det er jo en bra gave om han liker den og blir fornøyd, vel?

Skrevet

Detdummeste er at han har sagt det til foreldrene sine og, så han kan risikere å få to par hahahah

Gjest _LilleMy
Skrevet

Detdummeste er at han har sagt det til foreldrene sine og, så han kan risikere å få to par hahahah

Spør foreldrene hans hva de har tenkt å kjøpe til han, da :) Det er ikke verre enn å si at du vet han har sagt det til alle, og lurer på om det er greit at du kjøper de.

Skrevet

Spør foreldrene hans hva de har tenkt å kjøpe til han, da :) Det er ikke verre enn å si at du vet han har sagt det til alle, og lurer på om det er greit at du kjøper de.

Vurderer å gjøre det :)

Skal suse litt på nettet for å finne på noe annet.. hihi alltid lurt å ha et par planer!

Skrevet

I min erfaring er gaver som blir mest verdsatt av menn det de ønsker seg :) Min blir i alle fall mer fornøgd med en praktisk ting han trenger, enn når jeg prøver å lage noe romantiske greier

Anonymous poster hash: e69af...5ac
Gjest _LilleMy
Skrevet

I min erfaring er gaver som blir mest verdsatt av menn det de ønsker seg :) Min blir i alle fall mer fornøgd med en praktisk ting han trenger, enn når jeg prøver å lage noe romantiske greier

Anonymous poster hash: e69af...5ac

Min også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...