Gjest Badabing Skrevet 18. august 2014 #1 Skrevet 18. august 2014 Jeg kjøpte en laptop hos komplett for ca ett år siden. Har hatt ganske mye trøbbel med den (installering av programmer der den bare installerer deler av programmet), og nå får jeg bare en feilmelding når jeg prøver å starte den. Stemmer det at garanti på pc er 2 år? Eller er det sånn at de kan si at den ikke gjelder for enkelte ting slik som de gjør med mobil. Fikk en som har litt peiling på pc til å se på den, og han mener det er harddisken som er gåen.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #2 Skrevet 18. august 2014 Garanti er opp til forhandler å bestemme varighet på. Reklamasjonsretten er derimot 5 år på laptop. Anonymous poster hash: 849fe...b98
malicious Skrevet 18. august 2014 #3 Skrevet 18. august 2014 Fant dette; Reklamasjon må senest skje to år etter at forbrukeren overtok tingen. Dersom tingen eller deler av den ved vanlig bruk er ment å vare vesentlig lengre, er fristen for å reklamere fem år. Se link: https://www.komplett.no/k/k.aspx?action=custserv&topic=cond
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå