Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min bestevenns kjæreste skryter hele tiden av kjæresten når vi snakker sammen på tomannshånd. "Han er så god å lage mat", "Han er så sykt smart", "Han får nesten bare Aer", "Han får så sykt fort venner. Han kan bli bestevenn med noen han treffer i ti minutter" blablabla. Hva vil hun med dette da?

Anonymous poster hash: 83e66...ee5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er vel stolt av kjæresten sin, da?

• Liker 3
Skrevet (endret)

Hun er vel stolt av kjæresten sin, da?

Ja, vel og bra det altså. Men er ganske irriterende å høre på siden det skjer så ofte. Virker som hun prøver å oppnå noe med dette. At han liksom er bedre enn meg på mange måter.

Endret av Haribo24
Skrevet

Ja, vel og bra det altså. Men er ganske irriterende å høre på siden det skjer så ofte. Virker som hun prøver å oppnå noe med dette. At han liksom er bedre enn meg på mange måter.

Tviler jeg egentlig på... Ville tatt det som at hun er stolt av ham, og at hun ikke egentlig er klar over selv hvor mye hun snakker om ham.

Skrevet

Hmm, det er mange situasjoner jeg vet om hvor personen som skrøt (om seg selv/andre) faktisk ikke hadde det så godt og de måtte på en måte påminne meg/andre for å dekke til. Du skal selvfølgelig ikke spørre henne om dette, men ikke utelukk at dette kan være en grunn til at hun skryter såpass mye.

Anonymous poster hash: 6c8e2...447

Skrevet

Hun er vel bare forelsket da? Noen mister hodet litt for en periode. Sosialt akseptert galskap kalles det ;)

• Liker 1
Gjest Hummels
Skrevet (endret)

Er vanlig å være stolt og skryte av kjæresten sin da!

Endret av Baby_Blue

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...